fourteen

380 36 31
                                    

Chanyeol'un anlatımından

Kyungsoo ile karşılıklı oturmuş sessizce yemeğimizi yiyorduk. Hafifçe gülümsedim, bu aralar şapşal gibi her şeye gülümser olmuştum.

Baekhyun ile çok iyi gidiyordu.

Beni tanımak istiyordu. Gerçek beni konuşarak görmek, anlamak istiyordu.

Bakışlarımı yemeğinden kaldırdığımda yanımdaki sandalyenin çekildiğini duydum. Bakışlarım yana döndüğüne Jongin ile göz göze gelmiştim.

O ise Kyungsoo'ya bakıyordu. Kyungsoo şuan kalp krizi geçiriyor olabilirdi.

"Bizi biraz yalnız bırakabilir misin?" Diye sordu Kyungsoo'ya. Kaşları çatılan Kyungsoo "neden ki?" Diye sordu.

Şaşkındı, şaşkındım. Bizim masamızda ne arıyordu?

"Lütfen, özel bir şey konuşacağım." Geçen bir kaç saniyenin ardından hızla ayağa kalktı Kyungsoo. "Ben derslikteyim."

Telefonunu bırakıp gittiğinde arkasından seslenmek istedim ama hemen bana dönen bakışlar ile bunu yapamadım.

Jongin, sinirli görünüyordu.

"Ne vardı?" Diye sordum hafif korkuyla. Alayla güldü. "Selam kar tanesi, naber?" Sertçe yutkundum "K-kar tanesi mi?"

Hızla yaklaştı "amacın ne? Neden yazıyorsun Baekhyun'a? İnkar etmeye çalışma. Senin olduğunu biliyorum."

Bakışlarımı kaçırdım hızla. "Ben, kötü bir amacım yok. Onu tanımak istedi-" güldüğünde cümlem bölündü.

"Senin kim olduğunu bilse seninle konuşur mu sanıyorsun? İsmini dahi hatırlamıyordur senin." Dudağımı sertçe ısırdım. "Bırak da ona Baekhyun karar versin."

Güldü hafifçe "olur, hemen gidip söyleyelim istersen. Konuştuğun kişinin herkesin dalga geçtiği hastalıklının teki olduğunu öğrenince yüzüne bakacağını mı sanıyorsun?"

Hızla gösterdi etrafı "baksana, farklısın Chanyeol. Baekhyun renkli biri. Saçları, kıyafetleri, kişiliği. Sen tek rengin ile onu kaldıramazsın."

Önümde döndüm ağırca. "Onu seviyorsun değil mi?" Oluşan bir kaç saniyelik sessizlik ile döndüm Jongin'e geri.

Şaşırmış gibiydi.

"İlk gördüğüm andan beri." Diye mırıldandı ardından. "Ve o bana alışkın. Elbet bir gün bana şans verecek. Yolumdan çekil Chanyeol."

"Seni bu kadar nazik uyarıyorken çekil. Yoksa üzerine basar geçerim. Bu okula gelecek yüzün kalmaz."

Hızla kalktı ve çıkışa ilerledi. Masada duran gözlüğüme uzandım titreyen ellerimle. Gözlüğü taktığımda bıraktım göz yaşlarımı.

Her kelimesi, canımı öyle çok yakışmıştı ki.

Canımın yanmasının başlıca sebebi ise, bunların hepsinin doğru olduğuydu. Ben kendimi kandırıyordum.

Baekhyun bana bir şans bile vermezdi.

*******

Sakinleştirmeye çalışıyor, sarılıyordum sıkıca. "Ne demek Baekhyun'u seviyorum ya! Ne demek seviyorum? Ben o bizim masamıza oturdu diye bile heyecanlanırken yüzüne bile bakmayan birini mi seviyor cidden!"

"Sakinleş Kyungsoo! Sen nereden biliyorsun bunu?" Hızla vurdu göğsüme bir tane. "iyi ki bırakmışım telefonumu orada! Ses kaydını açık bırakıp gittim. Duydum her şeyi."

Gözlerimi kaçırdım hızla. "Ben seni üzmemek için-" "dedikleri yanlış tamam mı? Seni vazgeçirmek için söylediği belli. Ben bile uzaktan izleyerek Baekhyun'un öyle biri olmadığını anladım."

Gözlerini büyüttü "sakın ha vazgeçeyim deme." Derin bir nefes çektim içime. "Ya dedikleri doğruysa, ya Baekhyun yüzüme bile bakmazsa."

Uzandı ve sıkıca sarıldı bana. "Sen ne kadar yakışıklı olduğunu bilmiyorsun galiba." Güldü hafifçe "sen kendine normal gözü ile bakmazsan, kimse bakmaz Chanyeol. Beyaz saçlarına, tenine, farklı göz rengine rağmen gerçekten yakışıklısın."

"Baekhyun senin yüzüme bakmazsa kendisi kaybeder."

578 beğeni174 yorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

578 beğeni
174 yorum

K.Jongin: güneşe karşı fotoğraf mı çekilir? @oohsehun

Oohsehun: hepinizin kötü çıkmasını istedim ve başardım :)
K.Jongin: Yo başarmadın Baekhyun hala bebek gibi
Oohsehun: (●__●)

İ: uzun zamandır bu kadar yakışıklıyı bir karede görmemiştim

O: Acun'un bir lafı vardır HOAAY MAŞALLAH

Y: Nesiniz siz? Yürüyen taş mı?

G: Baekhyun aralarında bebek gibi duruyo🥺

N: Kim Jongin gerçekten popüler

W: öndeki mor saçlı çıtırın ınstası?

Z: SEHUN NEREDE? BEN ONUN KASLI VÜCUDUNU GÖRMEK İSTİYORUM🤤

C: Kim Jongin çikolata gibi nam nam

Baekhyunnie: Hey, saçlarım çok komik görünüyor Jonginnie~
K.Jongin: Hayır~ tatlı görünüyor. Tatlısın Baekhyunnie~

Albino/ChanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin