Capitol si al patrulea mesaj

9K 562 33
                                    

Convorbire telefonica :

Carly-Am ajuns.

Eu- Ok,hai ca cobor acum .Pa.

Carly-Pa.

Unknown number-Am gresit cu ceva? De ce nu mai raspunzi?

Unknown number-Hey.Te rog ,raspunde.

Eu-Scuze,ma sunase o prietena :)

Unknown number-Aa.Deci nu esti suparata pe mine?

Eu- Nu.Nu mai pot vorbi,plec la cncert. Paa.

Unknown number-Pa :*

Eu-:*

Am coborat jos,am inchis usa de la intrare si m-am urcat in masina.

-Hei Carl.De cand nu ne-am mai vazut.

-Daa.De 3 zile,spune ea razand.

Pana la concert a fost o liniste intre noi,doar muzica auzindu-se.Intr-un final am ajuns la concert.Am stat la coada imensa ca sa dam biletele.

•Peste 5 minute.

Concertul incepuse .Au inceput cu melodia "What makes you beautiful" si au terminat cu " Best song ever". Carl a avut o urgenta si a plecat de la jumatatea concertului.

Am iesit de la concert si am vrut sa o iau pe o scurtatura,chiar daca straduta era prea intunecata ,am luat-o pe acolo.Dintr-odata simt cum imi pune cineva mana la gura.

-Nu tipa.O sa iti dau mana jos,asa ca nu tipa.

Am dat din cap aprobator ,si mi-a dat jos mana.M-am intors sa vad cine e aceea persoana,cu o teama ,mi-am ridicat ochii din pamant si am vazut acei ochi verzi ca smaraldul.

-Tu esti Nina,nu?

-D-daa. De unde stii cum ma cheama?

-Nu conteaza asta.

A inceput sa ma sarute pasioanal coborand spre gat si muscand din cand in cand.Cateva lacrimi incep sa imi curga.Ma mai saruta inca o data apoi dispare in umbra noptii.

Mi-a fost prea frica sa mai merg pe jos,asa ca am chemat un taxi. Cand am ajuns acasa,m-am dus sa mi fac dus si dupa aceea m-am trantit in pat.

Mi-am deblocat telefonul si am vazut ca am 3 mesaje pe whatsapp. Am intrat,si am vazut ca sunt de la anonimul ala.

Unknown number-Hei.

Unknown number-Ce faci?

Unknown number-Cum a fost la concert?

Eu-Mmm,ok.

Unknown number-Cum adica ok? Parca era directionera ,nu?

Unknown number-.......

Needitat.Scuzati daca sunt greseli.Stiu ca e scurt,dar o sa postez si maine :)

Whatsapp [ H.S ] Vol. IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum