Nu pot sa cred ca m-a mintit. Si-a batut joc de mine in tot timpul asta. Nu inteleg de ce ar face asa ceva?
Eduard✌️- Nina, nu am vrut sa te superi. Imi place sa vorbesc cu tine. Te rog , spune ceva.
Ahh, ce proasta sunt. Trebuia sa blochez si contactul.
Eu-Nu mai vreau sa am de-a face cu tine. Puteai sa imi zici de la inceput cine esti cu adevarat, ca nu ma dadeam mare si tare la toti ca vorbesc cu Harry Styles.Dar ai preferat sa iti bati joc de mine. Cum a zis si Taylor, nu inteleg de ce m-ai ales tocmai pe mine.
Inlocuiti numele de Eduard✌️ cu Harry.
Harry-La inceput era doar o joaca
•Dupa cinci minute
Harry-Nina
Harry-Raspunde ,te rog.
Harry-Stii ca nu am vrut sa zic asta.
Harry-Eram nervos.
Doamne,baiatul asta nu ma lasa in pace.M-am hotarat sa imi iau o carte.M-am dus spre biblioteca,dar cand am apucat cartea,a cazut o foaie din ea pe jos.
Era un act de adoptie.Stai ,ce? Am fost adoptata?
M-am asezat pe jos si am inceput sa il citesc.Scria ca am fost adoptata de catre familia Malik.Nici macar nu era un numar de telefon lasat,doar o adresa.
Am sunat-o pe Carly si i-am povestit tot ce s-a intamplat,ea convingandu-ma intr-un final sa mergem la adresa lasata.
Am batut la usa si am asteptat sa raspunda.
Se aude de dupa usa:
-Baieti,a venit pizza. Dar cand deschide usa,nu era nici o pizza
-Hei,unde e pizza?
-O doamne,deci nu cred.Esti Zayn Malik,spune Carly si sare in sus de bucurie.
-Nu ma ocup cu pizza,am venit sa ii caut pe domnul si doamna Malik.
-Imi pare rau,dar au murit acum ceva timp,spune cu tristete.
-Uum,ok.. ,spun vrand sa ma intorc,dar o mana ma opreste.
-Ce treaba ai cu ei?
Ma uit atenta la foaia din fata mea ,dar Zayn mi-a luat-o.
-Tu esti Nina,nu?
-D-dda.
-Va cunoasteti ? intreaba Carly
-Eu da,dar ea nu.Esti surioara mea mai mica.
-Cred ca este o greseala.
-Ba nu ,Nina.Tu ai fost adoptata.
-........