Emisiunea.

4.4K 332 37
                                    

In seara asta,trebuie sa merg la o emisiune sa spun motivul pentru care am parasit-o pe Kendall la altar. Dar inainte sa plec la emisiune lui Ellen,trebuie sa il astept pe Chris.

Era ora sapte seara si Chris inca nu a a aparut. La opt intru in direct,ce naiba.Ce ii ia atata?

Ca tot vorbeam de lup,o ciocanitura se aude in usa. Ma indrept spre ea si o deschid,facandu-i semn sa intre in casa.

-Aici aveti ce ati cerut si am mai gasit ceva care s-ar putea sa va intereseze.Sper ca am fost de folos,domnule Styles!

-Desigur,Chris.Banii sunt pe masa.

-Multumesc.Mai aveti nevoie de mine?

-N-ai pentru ce. Momentan,nu. Poti sa pleci.

-La reveredere.

-Pa,Chris.

Deschid rapid plicul ,scotand pozele din el in care erau Kendall si acel baiat sarutandu-se,care din cate mi-a spus Chris,il cheama Luke.

Ce motiv mai bun sa ai,de-ati parasi viitoare "sotie" la altar, pentru ca te inseala?

Observ ca mai ramasese o foaie in plic . O scot din el si vad ca era un test de paternitate. Dar pe acesta scriind ca tatal copilului,fiind Luke Hemmings. O iau si pe asta cu mine,cine stie ce ma intreaba.

Sa vezi cata publicitate o sa ai maine,Kendall.

•••

-Intrati in direct in 3,2,1.

-Buna seara si vine v-am regasit la Ellen Degeneres Show.

-Bine v-am gasit!

-Asa ,deci Harry. Sper ca stii de ce te aflii aici,nu?

-Sa zicem.

-Ce te-a facut sa o parasesti pe Kendall la altar?

-Faptul ca am aflat de curand ca ma insela.

-Si ai niste dovezi in legatura cu asta?

-Sigur, intinzandu-i plicul cu pozele.

-Se pare ca, Kendall Jenner nu se satura doar cu unul,aratand pozele in dreptul camerei de filmat si catre telespectatori.

-Unii fani sunt mai curiosi de fel. Kendall a postat acum cateva zile pe twitter " Pregatindu-ma pentru bebelus" . Din cele spuse de ea,se intelege ca ar fi insarcinata. E adevarat?

-Da.

-Si cumva tatal copilului esti tu?

-Nu.

-Ca sa incheiem emisiunea, @catty24 (nu exista nimeni cu numele asta :))) ) ne intreaba daca esti singur din nou.

-Da,spun eu ,chicotind.

-Deci ati auzit fetelor, Harry Styles este singur din nou.  Aveti cale libera la el.

-Ne revedem maine la aceeasi ora la Ellen Degeneres Show.

Whatsapp [ H.S ] Vol. IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum