Te-ai pus cu cine nu trebuia!

4.6K 324 41
                                    

Citesc cu mare atentie hartia ,ramanand blocat cand am vazut ca era pozitiv. Eram tata..
In momentul acela,ramasesem fara cuvinte.

-Deci iubitule? E pozitiv? spune ea,avand un zambet fals pe buze

-Da..

-Ti-am zis iubitule. O sa fi tata!

•••

-Nina,te iubesc.

-Te rog,lasa-ma. In curand vei avea un copil de crescut.

-De ce nu esti alaturi de mine?

-Ti-ai facut-o cu mana ta. Asta chiar nu pot sa accept. Intelege-ma si pe mine. Pune-te si in locul meu.

-Daca ne iubim ,trecem si peste asta.

-Si ce vom face Harry? Vom creste toti trei un copil si vom fi cea mai fericita familie,nu? spune sarcastica

-Dar Nina..

-Niciun dar!

•••

Nu merge nimic bine. Nina m-a parasit doar din cauza lui Kendall si copilul ala nenorocit . Ce tot zic eu aici? Copilul ala nu are nici o vina ca are o mama asa nenorocita.

-Buna ziua! Cum va mai simtiti? ma intrerupe asistenta din gandurile mele

-Sunt mai bine.

-Si ai iubita?

-Poftim?

-Uite numarul meu de telefon,scotandu-si o hartie mica cu un numar de telefon pe ea.

Imi intinde hartia,dar o scap intentionant pe jos.

-Uups.

-O sa vii tu la mine.

Iesind nervoasa din salonul de spital,trantind usa in urma ei.

Ce spital mai e si asta? Oi fi eu irezistibil,dar nici chiar asa. Am ochi doar pentru Nina,asa ca valea. Chiar daca m-a parasit,e singura femeie pe care o iubesc. In caz ca nu o sa ne impacam,nimeni nu va putea sa-i ia locul..Inima mea va ramane la ea pentru totdeauna (prea mult sentimentalism :)))) )

Ma ridic din pat,vrand sa ma duc la doctor ca sa-l intreb cand ma externeaza.

Ies din salonul spitalului,dand de Paul la usa.

-Unde crezi ca pleci?

-Vreau sa-l intreb pe doctor cand ma externeaza.

-Ma duc eu,asteapta-ma aici.

•Peste 10 minute.

-A zis ca maine poti sa pleci.

-Nu se poate azi?

-Nu,a zis ca maine.

-Mbine.

-Du-te si intinde-te acum. Eu ma duc sa iau o cafea de la automat. Sa nu faci vreo prostie.

-Parca zici ca sunt un copil de trei ani. Ma descurc si singur.

-Nu prea vad diferenta dintre tine si unul.

-Haha. O sa ma prefac ca n-am auzit asta.

Dupa ce a plecat Paul,am auzit o voce cunoscuta. M-am ridicat din pat,iesind din salon. Am vazut-o pe Kendall cu un baiat vorbind:

-De ce ai venit aici? Esti prost? Te poate vedea cineva.

-Nu mi-ai raspuns la mesaje si la apeluri.

-Sunt bine.Acum poti sa pleci.

-Stai un pic.Plec imediat dar spune-mi daca a mers.

-Da. Nici nu si-a dat seama.

-E asa naiv. Ce mai face bebe? mangaindu-i burtica

-E mai bine acum ca l-a vazut pe taticul lui.

-Ma bucur,eu am plecat . Pa iubito,spune sarutand-o pe frunte si plecand.

O vad indreptandu-se spre salonul meu,asa ca am intrat reprde in salon,asezandu-ma in pat,nevrand sa ma prinda afara. Poate isi dadea seama ca am ascultat conversatia.

Deci copilul nu-i al meu? Trebuie sa discut cu ea si sa rezolv problema,dar mai intai,trebuie sa aflu mai multe despre baiatul ala. O sa vorbesc cu cineva sa o urmareasca peste tot. Vai de fundul tau Kendall. Te-ai pus cu cine nu trebuia!

DW_Elli_Elli_1D are niste carti geniale,iar doua dintre ele sunt cu Harry Styles. Treceti cu privirea pe acolo :))

Whatsapp [ H.S ] Vol. IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum