O fi aici sfarsitul ~ part 2 ~

6.5K 366 37
                                    

Doua zile in urma:

-C-cum adica sa ne despartim? spune balbaindu-se
-Harry,nu prea merge relatia asta..
-Ba da,voi face orice ca sa tina. Nu spune asta, avem o relatie superba,nu poti sa darami tot ce am cladit..

Se vedea ca ii pare, dar chiar nu pot sa trec cu vederea peste asta. Relatia se bazeaza si pe incredere . Din moment ce credea ca (,) complotez cu Taylor impotriva sa,nu prea vad incredere.

Mai sta cateva secunde ,apoi spune :

-Adica nu ma mai iubesti ? parea ca a spus-o cu greu
-Ba da,foarte mult ..doar ca ar fi mai bine daca am lua o pauza.
-Decat sa ne despartim ,da . Promit ca iti voi arata cat de mult te iubesc,o sa te astept oricat.
-Harry,eu n-an nevoie de iubire,ci de incredere.

•••

Si de atunci au trecut doua zile. Pai ce sa mai zic, cu Harry de abia ma mai bag in seama..da stiu,foarte matur din partea noastra ,dar nici nu prea mai da pe acasa,ori vine noapte tarziu ,dar beat.

Azi ,m-am gandit sa ies cu Jack (la media aveti poza cu el ) , el fiind fratele meu ,adica vitreg, ca nu prea mi-am petrecut timp cu el. Plus ca rareori mai vine prin tara si am aflat ca e.
Asa ca am decis sa ne intalnim la o cafenea .

•••

Stateam la masa si ne asteptam comanda,vorbind de toate cele intamplate,cu adoptia ,Harry,etc pana vad in fata mea ceva ce m-a socat.
Harry se saruta cu Kendall. Vai da ce mult imi arata ca ma iubeste.. In momentul acesta ini venea sa plang,dar m-am tinut tare.

Comanda noastra ajunsese,neobservand-o.

-Nina,ai patit ceva? A sosit comanda.
-Aa,ce ? Da ,n-am nimic.
-I-ai vazut ,nu?
-Mda..nu conteaza. Eu am cerut asta,asa ca..

Am incercat sa nu ma mai gandesc la asta,Jack incercand sa faca niste glume ca sa ma inveseleasca,dar a reusit un pic,ca sa zic asa.

Simt o atingere pe umar si ma intorc ca sa il vad pe Harry in spatele meu.

-Ce faci t...o?Asa repede ai trecut peste mine?
-Vezi cum vorbesti,spune Jack ,fiind deja nervos.
-De ce? Asa stiu ca se vorbeste cu o t . . . a?
-Si de ce sunt mai exact t . . . a? Ca nu cred ca ma sarut eu cu toate c . . . . . e.

Imediat simt cu mi se intoarce capul la 90 de grade,ma plesnise,simteam cum lacrimile mi se scurg pe obraji ,ducandu-mi mana la locul ranit.

-Mai bine ea decat tu. Mai stii de pauza aia? Eh,nu mai trebuie. Ne despartim. Macar ea nu ma inseala pe la diferite locuri.

Vroiam sa ii spun ca e fratele meu,dar nu am reusit decat sa ma balbai,dandu-i mai multe motive ,ca l-am "inselat ".

Mi-a ajuns,in halul asta sa fiu umilita intr-un loc public? Toata lumea se uita la circul facut de Harry.

-Jack,vreau sa vin cu tine. Nu mai vreau sa stau aici.
-Esti sigura?
-Da.

Am lasat banii pe masa si am plecat . Sa speram ca nu s-a dus acasa.

In 5 minute am ajuns , m-am dus direct in camera mea ,mi-am facut bagajul si am parasit casa fara sa spun nimanui nimic.

•••

Acum sunt in avion. Astept sa aterizeze. Tot timpul mi-am dorit sa stau in California. Sper ca va fi frumos.

Inainte sa plec,i-am last un mesaj lui Carly, in care i-am zis ca ne vom revedea intr-o zi...sper ca va fi adevarat. Adica,nu prea as mai vrea sa ma intorc acolo.

Ce credeti ca se va intampla? A luat decizia corecta ? Voi ce ati fi facut in locul ei?

Necorectat.Stiu ca nu e lung,dar ceva ,ceva e :))) Nu e prea reusit ,dar mdaa .Vrea cineva dedicatii la acest capitol sau la urmatoarele ? Sa imi spuneti :))

Whatsapp [ H.S ] Vol. IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum