Primul sarut

7.2K 496 89
                                    

-Nu i-am facut nimic.

-Sigur? El a zis ca ar trebui sa iti ceri niste scuze,spune Zayn

-Eu? Ce nesimtit mai e . El ar trebui, ca eu nu i-am facut nimic.

-Cum nu? A zis ca l-ai jignit.

-Zayn,tu ma crezi pe mine sau pe el?

...

-Aha,si tacerea e un raspuns. Multumesc ca ai incredere in sora ta, spun si plec repede in camera mea. Incui usa cu cheia si ma intind pe jos langa ea. Fara sa imi dau seama, am inceput sa plang.

Jos

-Cum poti sa nu ai incredere in sora ta, Zayn?

-De abia am cunoscut-o , iar Harry e cel mai bun prieten. Nu ar avea de ce sa ma minta.

-Dar am fost si eu cu ea. Ce nu intelegi? Nici in mine nu ai incredere?

...

-Nu pot sa cred.

Liam pov.

Ce prieten mai am si eu. Ma cunoaste de cinci ani si nici acum nu are incredere in mine. Nici nu pot sa il mai numesc prieten .

Urc sus si ma indrept spre camera mea. Dupa usa se auzeau niste suspine. Pun pariu ca e Nina.

-Nina, deschide usa.

-Nina,nu ma ignora.

Intr-un final deschide usa si ma trage inauntru.

-Ce e?

- Ai plans?

- Nu,imi transpira ochii.

-Nu mai plange, ochii tai nu ar trebui sa planga. Vino aici, spune luandu-ma in brate.

-Mersi Liam,ii spun si il pup pe obraz,dar el isi misca capul,nimerindu-l pe buze.Nu imi venea sa cred ca am avut primul sarut cu Liam.El nu a oprit sarutul , ba chiar imi cerea acordul sa intre in gura mea,eu dandu-il,limbile noastre incepand sa faca un dans pasional.Ne-am despartit buzele,din cauza lipsei de aer Liam ma ia in brate si ma aseaza pe pat. Imi da un sarut pe frunte si ma pune cu capul pe pieptul lui.

-Odihneste-te iubito.

Nu am mai spus nimic si am adormit In bratele lui Liam.

Whatsapp [ H.S ] Vol. IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum