Acum,suntem in masina si ne
indreptam spre aceea surpriza.•••
Suntem pe drum de o ora,iar in jur se vad doar copacii. Nimic cunoscut,ca si cum am fi intr-o padure sau ceva.
-Harry,mai e mult?
-O jumatate de ora. Culca-te iubito,ca esti obosita. Te trezesc eu.
-Ok.
Mi-am rezemat capul de geam si am adormit instantaneu.
Harry pov.
Cat timp Nina dormea ,primise un mesaj.Fiind curios i-am luat telefonul ca sa vad de la cine.
Taylor-Ai aflat cine era?
De cand vorbestea ea cu Taylor? Nu intelegeam mesajul ala.Ma uit sa vad mesajele vechi,dar le stersese.Imi ascunde ceva si nu stiu ce.Niciodata nu ne-am ascuns ceva unul fata de altul.
Un bazait se aude din nou.Tot de la Taylor era mesajul.
Taylor-Nina,ce s-a intamplat? De ce nu raspunzi?Am vazut ca ai citit mesajul.
Rahat.Ce ma fac acum? Am sters al doilea mesaj si am pus telefonul la locul lui.
Tot nu inteleg,de ce mi-ar ascunde ceva? Si mai e inclusa si Taylor.Ce naiba,nici macar nu se suporta ele.
• • •
Nina pov.
-Nina ,trezeste-te! incepand cineva sa ma zgaltaie.
-Mhmm.Ce s-a intamplat?
-Am ajuns .Haide.
Am iesit din masina,vrand sa fac primul pas,m-am impiedicat de o piatra.Mi-am inchis ochii si asteptam contactul cu pamantul,da nu mai sosea.Harry ma prinsese.
Ma luase de mana si ne indreptam spre o cabana .Crezand ca intram in ea,ma indrept spre usa.
-Inca nu intram,iubito.
-Umm,ok.
Mergeam in spatele cabanei ,nestiind de ce.
-De ce nu intram in cabana?
-Ai sa vezi.
Am ramas uimita cand am vazut ce se afla.In mijloc era asezata o masa pentru doua persoane,iar drumul pana la ea,era facut din petale de trandafiri.
-Iti place ,iubito?
-Harry,dar nu trebuia.
-Ba da.Tu meriti orice.
-Te iubesc.
-Si eu.
Am luat cina si dupa ne-am dus in cabana sa ne uitam la un film.Pe la jumatatea filmului,simteam cum ma ia somnul si am adormit imbratisati.
• • •
Un telefon incepuse sa sune,dar nu imi dadeam seama unde era.Harry nu avea nici o treaba,dormea bustean.Ridic perna de pe canapea si observ ca era acolo.Ma suna Taylor.Ma ridic de pe canapea si ma duc in bucatarie ca sa raspund.
Convorbire telefonica :
Taylor - De ce nu imi raspunzi?
Eu-Ti-am raspuns.
Taylor-Iti bati joc de mine?
Eu-Adica?Credeam ca te referi la apel? spun chicotind
Taylor-Pe whatsapp.
Eu-N-am primit nimic.
Taylor-Cum sa nu-l primesti,cand l-ai si citit?
Eu-Ma uit acum.Pa.