Nina pov.

5.3K 342 54
                                    

Inca mai am sentimente pentru Harry ,dar m-am decis sa trec peste.
Sunt cu Luke de o saptamana si ne este foarte bine impreuna.

Cred ca va intrebati cine e Luke,nu?
Pai Luke este fostul meu iubit,putea fi si actualul ,doar ca a plecat in alta tara pentru facultate. Ne-am decis atunci sa tinem o relatie la distanta,dar nu prea a mers. Ba nu aveam eu timp sa-l sun,ba nu a avea el timp sa ma sune,etc.

Poate asa voi trece peste Harry, nu prea am inteles de ce a reactionat asa atunci. Din cate vad, a trecut peste. A cerut-o de nevasta. Intr-o luna se casatoresc. Kendall deja a pus poza cu rochia ei de mireasa. De abia au trecut doua zile si deja si-a luat rochia. De cand astepta asta.

In fine, pot sa faca ce vor. Dar,cel mai tare ma deranjeaza este ca m-a pus domnisoara de onoare. Pun pariu ca (,) intentionat a facut asta.

Aa, am uitat sa spun ca am decis sa raman aici ca sa fiu cu Luke. Ca sa nu ma complic . Dar,tot in casa lor stau,dar macar nu e si scorpia aia de Kendall acolo.

Ma tot macina o intrebare de doua zile,cum de s-a gasit Luke sa vina fix in momentul asta?

Necorectat. Scuze daca sunt greseli.Scuurt. Nu prea am timp sa scriu :))))

Aa si Bie2004 uite-ti poza cu candela si scuze ca nu pot sa iti dau dedicatie :))

Whatsapp [ H.S ] Vol. IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum