-Nu e bine ce facem,spun eu intrerupand sarutul.
-De ce ?
-Sunt cu Liam ,Harry. Ma duc sa ma imbrac si plecam ,ok?
-Ok.
M-am dus la mine in camera sa ma schimb. Dar am ramas socata cand am vazut imaginea din fata mea. Liam si cu Danielle,in pat ,dezbracati. Siroaie de lacrimi au inceput sa imi curga.Am plecat imediat din camera,trantind usa dupa mine. Ce,acum mai trebuia sa imi pese daca le stric somnul de frumusete?
M-am dus la Harry in camera,fara sa bat la usa. Bine ca era deja schimbat,stand acum in pat butonand telefonul.
-Ba frate,dar voi nu stiti sa bateti?
-Mm,scuze.
-Nu-i nimic. Nu stiam ca tu erai.Esti gata?
-Mnu,spun eu suspinand.
-Ce s-a intamplat? spune vizibil ingrijorat
-L-lliam
-Ce-i cu el? Ce ti-a facaut? spune in timp ce se ridica ,luandu-ma in brate
-M-a inselat.
-Cum?
Nu am mai spus nimic,dandu-mi drumul la alte lacrimi.
-Hei,hei. Gata,nu mai plange. Ochii tai nu ar trebui sa planga niciodata.
Simteam cum ma inrosesc, privirea cazandu-mi automat in pamant.
-Uite-te in ochi mei ! Imi ridica barbia,ca sa ma uit in ochii lui. Ii anunt azi pe baieti sa stam acasa,daca vrei.
-Nu trebuie,ca diseara aveti concertul si trebuie sa fiti pregatiti.
-Atunci facem altfel,repet eu doar o ora si plecam. E mai bine?
-Da,spune Nina chicotind.
Harry ma ia in brate si ma arunca in pat,incepand sa ma gadile.Degetele lui imi umblau pe tot corpul gadilandu-ma. Simteam fluturi in stomac atunci cand ma gadila. Daca am sentimente pentru Harry? Chiar m-am indragostit de Harry? Vrand sa aflu raspunsul,mi-am apropiat buzele de ale lui. La inceput a fost socat de ce-am facut si nu mi-a raspuns,dar dupa aia si-a revenit.
-Pentru ce a fost asta? spune chicotind
-Harry,cred ca m-am indragostit..
-Poftim? spune deja fiind trist
-Da,m-am indragostit.
-Atunci ce mai faci aici? Pleaca si du-te la el. Imi deschide usa,dandu-se din dreptul ei,facandu-mi loc mie sa ies.
-De ce reactionezi asa? Nici macar nu stii de cine m-am indragostit.
-Nici nu vreau sa stiu.
Ii ridic barbia si ii spun.
-Harry,calmeaza-te. M-am indragostit de tine.
-T-ttu vorbesti serios?
Ma arunc direct in bratelele lui si ii ciufulesc parul. M-am cuibarit in bratele lui Harry si mi-am pus capul pe umarul lui. Harry ma aseaza incet pe pat si se pune deasupra mea,dandu-mi un sarut pe nasuc. Era asa placut momentul. Eu chiar m-am indragostit de Harry. Nu imi mai imi pasa deloc de Liam. Si-a batut joc de mine . Cu ce i-am gresit nu stiu.
-Te iubesc,Nina ! Doua cuvinte ,intrerupandu-mi gandurile. Am ramas socata, el chiar ma iubeste?
Vazand ca nu zic nimic,s-a intristat.
-Si eu te iubesc Harry si ii dau un sarut scurt pe buze.
Necorectat.Oare Harry chiar o iubeste? Voi ce credeti?