Epilog

4K 274 73
                                    

Peste trei luni

Nina pov.

Ma ridic din pat,imi pun mana pe burta si incerc sa ma tin pe picioare. Cand dau sa merg,incepe sa ma doara burta. Durerea fiind insuportabila.

-Harry?

-Mhm,spune morocanos.

-Mi s-a rupt apa.

-Lasa,ca sterg eu mai taziu,punandu-se inapoi la somn.

-Idiotule nasc.

-Stai,ce?Ti s-a rupt apa?

-Daca nu ma duci odata la spital,o sa nasc in patul asta,ma rastesc la el.

La auzul acestor cuvinte,s-a ridicat rapid din pat si m-a luat in brate,punandu-ma in masina si indreptandu-ne spre spital.

-Iubito,este trafic. Crezi ca mai poti astepta un pic?

-Harold Edward Styles grabeste-te odata sau iti nasc pe bancheta din spate!

Ajunsi cu greu la spital,asistentele ne duc in sala de nasteri.

M-am schimbat intr-o camasa de sacrificiu super larga si m-au dus in sala de nasteri,de fapt intr-o camera de travaliu. M-au asezat pe un pat imens,iar Harry s-a asezat pe un scaun de langa pat.

Corpul meu incepusa sa impinga,am anuntat-o pe asistenta,care mi-a spus sa nu cumva sa imping.In acel moment ,m-am uitat atat de urat la ea. Cum naiba sa nu imping cand eu nu faceam nimic constient?

-Respirati adanc si impingeti acum! spuse doamna doctor,dupa cateva minute

Ii strangeam atat de tare mana lui Harry ,incat aveam impresia ca voi ramane cu ea in mana.

-Inca o data!

Mai impinsesem inca o data,tipand cu putere .Un mic planset se auzi in camera.

-Ce nume ii dati fetitei?

-Darcy,spun eu fara vlaga.

Imi arunc ochii in stanga mea,unde asistenta tinea un ghemotoc mic.

Dupa cele mai lungi secunde din viata mea, m-am lasat pe spate, cu ochii in lacrimi,nevenindu-mi sa cred ca s-a petrecut totul asa de repede si ca nu mai simteam nici o durere.

Imediat asistenta se intoarce cu Darcy si mi-o pune la piept. Era asa linistita,avea ochii inchisi si se misca usor.

Harry pov.

O vad deodata pe Nina cum isi inchide ochii,fata devenindu-i alba,incepand chiar sa se invineteasca. Aparatele incep sa scoata sunete ciudate,atragandu-le atentia asistentelor. O asistenta vine si o ia pe Darcy de aici.

-O pierdem.

-Resuscitati-o la trei!

-Unu..

-Doi..

-Trei..Acum!

Nimic.Nu se intalmplase nimic.

-Inca o data!

Ea inca nu a deschis ochii, a mai incercat din nou sa o resusciteze,insa in zadar.

Am inceput sa plang.Lacrimile incepusera sa curga din ce in ce mai tare atunci cand mi-am dat seama tot ce s-a intamplat.

Toata lumea se agita in jurul Ninei incercand sa o stabilizeze,singurul sunet fiind bipaitul continuu.

-Ne pare rau domnule Styles,dar am facut tot ce am putut.Pacienta a intrat in coma profunda.

Simteam cum totul parca se distruge,bucatica cu bucatica.

-Cum puteti sa spuneti ca ati facut tot ce ati putut? ma rastesc la ei

-A intrat in coma profunda.Pe cine credeti ca pacaliti? continui eu

-Domnule Styles,va rog linistiti-va. Ceilalti membrii ai familiei va asteapta pe hol.

-Cum pot sa ma calmez? E in coma,tu nu intelegi? tip la ei

O asistenta ma ia de acolo si ma da afara.

Stateam intins pe jos cu fata in pamant, plangand fiindca asta era singurul lucru pe care il puteam face. Ma simteam foarte prost fiindca Nina sta acolo pe patul acela si se zbate intre viata si moarte,iar eu nu pot face nimic ca sa o ajut..


Sfarsitul primei carti!


Whatsapp [ H.S ] Vol. IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum