Harry pov. ~Ce ma fac acum?~

5.5K 352 48
                                    

Nu pot sa cred ca i-am spus toate alea. Stau in pat nemiscat de doua ore gandindu-ma ce-o sa ma fac.

I-am zis ca o prefer pe Kendall,care ea e o tarfa. Si am mai si pesnit-o. Niciodata nu am dat intr-o fata. Chiar nu stiu ce mi-a venit. Vorbea alcoolul din mine, ca doar nu vorbeam asa cu persoana care o iubesc cel mai mult.

Trebuie sa aflu neaparat unde a plecat.

La telefon nu imi mai raspunde. Adica e logic ca nu imi mai raspunde,am ranit-o. Dar nu inteleg de ce nu le raspunde celorlalti.. Si pe mine m-am ranit ..si nu e usor deloc.
Mai ales acum ,la televizor ne da doar cearta dintre noi si se vorbeste intr-una despre cum ne-am "inselat" reciproc.

Azi ,am intrat pe pagina ei de twitter si era plin de amenintari. Iar la Kendall,toata lumea o felicita . Uhh,o detest asa mult pe persoana asta. Mai falsa de atat nu poate sa fie ?

Adica,Nina era tot ce-i mai bun pe lume. Ma facea sa zambesc indiferent de situatie, rasul ei gingas,mi-e asa dor sa-l vad din nou si vocea ei..e ca o melodie pentru mine.

Nu inteleg.. de ce atunci cand esti cel mai fericit om de pe planeta ,se spulbera totul ?De ce nu poti fi fericit pana la adanci batranesti? De ce trebuie sa se bage cineva in relatia pe care ai cladit-o asa de bine? Doar pentru publicitate? Nu inteleg, sunt altii mai populari decat mine.. De ce m-a ales fix pe mine? Eu sunt un nimic pe langa altii. Ar trebui sa ai un motiv anume,nu? Sau gresesc?

Trebuie sa o fac sa se intoarca la mine,adica noi si sa fim din nou acel cuplu dragalas . O sa fac orice imi sta in putinta sa te am din nou.

Nu prea e interesant si plus ca mai e si scurt,doar ca n-am avut inspiratie. Mai vrea cineva dedicatii? :)

Whatsapp [ H.S ] Vol. IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum