-Pot sa dorm cu tine?
-De ce?
-Pai stii ca asta e si camera mea si oricum nu am unde sa dorm-
-Bine,gata dormi aici.
-Atat de repede ai acceptat?
-Mi-e super somn si am vrut sa taci din gura. Asa ca ,ori te bagi in pat ,ori pleci din camera.
Am simtit cum patul se lasa in jos din cauza greutatii care s-a asezat deaspura lui.A tras plapuma peste noi si si-a pus bratele deasupra alor mele. Se simteau asa bine,dar era gresit. Acum ar trebui sa fiu suparata pe el,dar cand il vad,imi pierd cuvintele. Incep sa ma balbai si sa ma panichez. Incet,incet am adormit si eu.
Dimineata
Incerc sa ma dau jos din pat,dar doua brate oprindu-ma.
-Mai stai,te rog.
-Nu,Harry. Oricum am gresit ca te-am lasat sa dormi aici.
M-am dat jos din pat si m-am indreptat spre bucatarie. Jos,erau baietii care se bateau pe clatite
Eu iau clatita aia ,e mai mare,spune Niall.
-Eu o vreau,ca e mai pufoasa ,spune Zayn.
-Louis,da-mi clatita,spune Liam.
-Daca imi dai borcanul cu nutella inapoi.
-Gata,ia-o. Acuma,dami-o.
-Credeai ca o sa ti-o dau? Prinde-ma. Si incepe sa alerge ca un nebun prin casa cu clatita dupa el.-Nu mai alerga,vei rupe clatita,spune Liam pe urmele lui Louis.
-Ba nu,spune si se intoarce catre el si ii scoate limba,dar cand sa isi intoarca capul intra intr-un perete.
-Auch,se smiorcaie Louis.
Liam vine in graba. Se uita un pic si apoi intreaba speriat:-E bine clatita?
-Adica eu ma lovesc si tu ma intrebi de clatita?-Pai da,spune,scotandu-i limba.
-Ok,deci nimeni nu m-a observat?
Se intorc spre mine si se uita cateva secunde la mine,apoi spun:
-Ai prins faza de acum cateva min?
-Din pacate,da,spun eu chicotind.
-Firar,spun in cor.
Imi iau si eu o clatita cu nutella si o mananc,dar sunt intrerupta de Harry.
-Nina,putem vorbi?
-Da,spun eu cu clatita in gura,crezand ca nu m-a inteles. M-am decis sa-l ascult si sa nu mai fiu asa incapatanata,deoarece m-a tampit ieri sa vorbim. Oricum el nu are nici o vina,nu a vrut sa ma raneasca si eu am fost prea proasta ca sa observ asta.
Ne-am dus sus la etaj si ne-am asezat pe patul din camera mea,adica a noastra.Privirea mi s-a dus direct la usa. A pus usa,o doamne. Credeam ca nu o sa o mai vad acolo prea curand.
-Asa deci,Nina. Imi pare nespus de rau ca ai aflat asa. Si stiu ca trebuia sa iti zic,dar n-am vrut sa suferi si m-am gandit ca o sa rezolv asta si totul ar fi la fel-
-Harry,te-am iertat deja,spun eu intrerupandu-l
-Pai si cu toate astea,adica n-ai mai vorbit cu mine,chiar daca te rugam.
-Am vrut sa vad daca lupti pentru dragostea noastra.
-Normal,iubito.Intotdeauna voi lupta,spune saratandu-ma pe crestet.
N-am mai rezistat si mi-am napustit buzele peste ale lui,limbile noastre facand un dans pasional. O mana am stans-o in jurul gatului sau si pe cealalta mi-am pus-o in parul sau,jucandu-ma ,el gemand in sarut.
-Mm,iubito mi-au fost dor de buzele tale,mormaie in sarut.
-Si mie.
Necorectat. I-am impact. Ce dragut,nu? Asta vroiati? :) Deci,m-am gandit sa fac o carte noua,va fi cu Luke Hemmings. Ce parere aveti? V-ar placea? Aa, si vreti dedicatii?