-Aham,spune ea nervoasa din cauza raspunsului.
-De ce intrebi?
-Daca tu crezi ca Liam te iubeste cu adevarat,te inseli. El inca ma iubeste pe mine.
-Poftim?
-Nu ai auzit din prima? Liam inca ma iubeste pe mine. Tu nu vezi cum se uita la mine.
-Imi pare rau,dar delirezi.
Am plecat sus si m-am indreptat spre camera lui Harry. Fiindca eram nervoasa,nici n-am mai batut la usa. Am apasat pe clanta si am intrat,noroc ca el isi facea dus.M-am asezat pe pat,ca sa-l astept dar m-a luat somnul. Singura chestie care mi-o aduc aminte a fost ca m-a pupat pe frunte.
•Dimineata
Simteam niste brate in jurul meu,am incercat sa scap de ele,dar nu am reusit. Am mai incercat inca cinci minute,dar am adormit rapid.
•••
-Nina,trezeste-te.
-Nina,spune saratandu-ma pe frunte.
-Mmm,de ce? Ma intorc pe alta parte si trag plapuma mai mult.
-Diseara avem concert si trebuie sa mergem la repetitii.
-Pai duceti-va.
-Nu te lasam singura acasa.
-De ce? spun eu sarind ca arsa din pat
-Vii cu noi si punct.
-Binee.
-Asa.
Mi-am dus privirea in parchet si ma jucam cu degetele. Harry se apropia de mine ,vrand sa ma sarute pe nasuc ,dar mi-am ridicat capul si a nimerit pe buze. Ma intinsese pe pat,fara sa intrerupa sarutul ,vrand sa isi bage limba in gura mea. Intr-un final reuseste, limbile noastre avand un dans pasional. Ne-am departat buzele ,deoarece nu mai aveam aer.
-....