Jungkook gördüklerinden sonra bir haylı şaşkın ve rahatsızdı. Taehyung'un kendisine aşık olmasını kabullenmiyordu. Nasıl olurdu böyle bir şey.O benden nefret ediyor
Kendisinden nefret ettiğini düşünüdü hep. Hele ona söylediklerinden ve yaptıklarından dolayı en çok Taehyung'un kendisinden nefret ettiğinden emindi. Dünden beri düşünmekten kafayı yemek üzereydi. Ona bir şey çaktırmadı tabi ki. Eğer öyle bir şey varsa Taehyung'un kendi ağzından duymak istiyordu.
Sabah güneşi daha yeni kendini belli ederken, Jungkook uyanmıştı. Kuşların cıvıltısından dolayı pek uyuduğu söylenemezdi. O yüzden çadırından çıkıp temiz havayı soldu. Herkes çoktan kalkmış ve kahvaltılık şeyler hazırlıyorlardı. Taehyung'un çadırına baktığında açık olduğunu ve içerde olmadığını gördü. O yüzden çocukların yanına gitti.
"Günaydın"
"Günaydın, hadi gel bir şeyler ye. Yemek hazır sayılır" dedi Jin. Yemekleri hazırlayan Jin'di ve ona yardım eden Yoongi.
Jungkook ilk önce etrafa baktı. Taehyung'u göremediği için biraz endişelendi. Belki tuvalet ihtiyacı için ormana gitmiş olduğunu düşündü.
"Taehyung nerde?" Diye sordu arkadaşlarına.
"Sabah erkenden yoga yapmak için göl kenarına gitti" dedi Hoseok. Jungkook gözlerini devirdi. Hem Hoseok ile bu kadar iyi anlaşmalarına gıcık oluyordu hemde onu tek başına yolladıkları için sinirlendi.
"Nasıl yek başına gitmesine izin verirsiniz?" dedi Jungkook sinirli. "Jimin?"
"Ne bakıyorsun bana, onunla gitmek için ısrar ettik ama kimseye istemedi. Yalnız kaliteli zaman geçirmek istediğini söyledi. Buna da karışamazsın ya" Jimin'in söyledikleri sayesinde verecek cevabı olmayan Jungkook onun yalnız gittiğini bahane etti.
"Hani yalnız gitti ya başına bir şey gelmesin, uğraşamam onunla en önemlisi babam ve teyzesiyle uğraşmam. Sonra yine ben suçlu olurum"
"Koskoca adamın başına ne gelecek abartma Jungkook, unuttun mu senden büyük o" Namjoon'un söyledikleri mantıklıydı ama yine de endişelendi Jungkook. Kendisinden yaşça büyük olması bir avantaj değildi. En iyi Jungkook tanıyordu onu.
"Ah gerçekten ama, neyse bu göl ne tarafta?"
Yoongi elindeki iki sandviçi Jungkook verip yolcu etti "İlerde solda, bunları yersiniz beraber"
+
+Jungkook göle geldiğinde uzaktan Taehyung'un yerde oturmuş ve yoga yaptığını görmüştü. Garip buluyordu bazen onu. Mesela bir insan neden yoga yapar ki diye düşünüyordu. Gereksiz bir aktivite olduğunu düşündü.
Biraz daha yaklaştığında yine evdeki kokuyu aldı. Önünde koyduğu vanilyalı tütsüyü yakmış ve anın tadını çıkarıyordu. Tabi Jungkook gelene kadar.
"Taehyung ne yapıyorsun?" dedi kendini tutmayıp gülerek.
Taehyung o an duydu ama cevap vermedi, yaptığı yogua konsantre olup işine devam etti. İçiten içede Jungkook'a küfür etmeyi ihmal etmedi. Jungkook hala dalga geçmeye devam edip gülmeye devam etti.
"Dünyadan uzaylı Taehyung'a, aloo"
En sonra Taehyung dayanamadı, sinirle yogasını bozup gözlerini açtı. "Yah Jungkook ne yapıyorsun? Bi git tanrı aşkına. Görmüyor musun kaliteli zaman geçiyorum burda"
"Bu mu kaliteli zaman?" Jungkook karşısına geçip gülmeye devam ederken, Taehyung'u daha çok sinirlendirdi.
"Ya gitsene başımdan, burda da mı huzur yok"
"Yok, sana benden huzur yok" Jungkook kocaman ağaçın altına oturup gölü izledi. Dün gece gördüklerinden sonra konuyu nasıl açacağını bilmiyordu. Belkli yanlış anlamıştır aşık değildir diye düşünüyordu ama imkansız. İnsan neden nefret ettiği birinin binlerce fotoğrafını videolarını telefonuna kaydederki. Taehyung direkt sormadan ilk önce anlayıp emin olmalıydı. Ve bunu nasıl yapacağını bilmiyordu.
"Bitti mi yogan?" Taehyung'un eşyaları topladığını gördüğümde sordu. "Al o zaman bu sandviçi, Yoongi yaptı" Jungkook'un uzattığı sandviçe baktı. Taehyung, Jungkook'ta değişikliğin farkındaydı, sanki bir şey demek istiyor ama diyemiyormuş gibiydi. Aklına hemen Jungkook'un sarhoşken öpüştükleri gece geldikten sonra tedirgin olup hemen ayaklandı.
"Ben gidiyorum ya"
"Sandviç?"
Taehyung bir süre sandviçle bakıştı. Jungkook'un bu hallerine anlam veremiyordu. Neden kendisine yakın davranıyor ve sorun çıkarmıyordu artık.
"İyi misin Jungkook? Gece uyurken ayılar saldırmadı sana değil mi?"
Ayılar saldırmadı ama senin özel fotoğrafların saldırdı
Jungkook içindeki sesi susturup sesli güldü. "Çok iyiyim merak etme beni"
"Sen bana iyi davranmazsın da o yüzden sordum"
Jungkook oturduğu yerden kalkıp üzerindeki tozları temizlerken konuştu "Mutluyum çünkü... çünkü artık çok tatlı bir sevgilim var" Jungkook bunu söylerken dikkatle Taehyung'un tepkisini izledi.
Taehyung o an hem sinirli hem üzgün hem hayal kırıklığı hemde hiç sorun yokmuş gibi davrandı. Hislerini saklamakta ustaydı, o yüzden bu hisleri asla Jungkook anlamadı. Sadece tepkisiz ve her zaman ki Taehyung gibi duruyordu karşısında.
"Ahh öyle mi? Bizim küçük Jungkookiemiz sevgili mi yapmış. Çok mutlu oldum ya, eve dönünce şu tatlı sevgilini çağırda tanışalım"
Jungkook bir an anlam veremedi, yoksa her şeyi yanlış mi anlamıştı? O zaman neden bir sürü fotoğrafı videosu vardı Taehyung'un telefonunda?
Jungkook, Taehyung'u umursamazlığı ve sinir bozucu gıcıklığı karşısında sinirle güldü. Çünkü beklediği tepkiyi almamıştı. "Evet gelecek merak etme, hatta babamlar bir hafta daha kaldıkları için belki tatlı sevgilim gece bizde kalır, beraber odamda" Jungkook son iki kelimeyi söylerken üstüne basa bas söylemişti. Sadece Taehyung'u ele verecek ufacık bir tepkiyi bekliyordu.
Taehyung yüzüne yerleştirdiği sahte ama sahici gülümsemesiyle konuştu. "Evet evet kalsın, ben size çok güzel yemekler yaparım" dedikten sonra arkasına dönüp yüzündeki gülümseme aniden kaybolup yerine dolu gözler gelmişti. Kalbi acıyordu. Altı aydır içinde büyüttüğü aşk çiçeği bir iki cümleyle solmuştu.
"Nereye ya, ne güzel konuşuyorduk"
Taehyung onu duymazdan gelip yürümeye devam etti. Bu da Jungkook için oldukça tetiklendirici bir haraketti. Beklemediği tepkiyi almayan küçük olan sinirle dişlerini sıktı.
"Gerçekten bana aşık değilsin yada duygularını saklamakta çok iyisin" dedi Jungkook, elindeki sandviçleri kuşların yemesi için gere bırakıp kamp alanına doğru yürümeye başladı. "Ama bu işin peşini bırakmayacağım, elbette bir gün kendini ele vereceksin"
<><><>
BEN GELDİMMM🥳
Nasılsınız nasıl gidiyor?
Ben çok iyiyiö çünkü bangtanım grammy adaylıkları aldı🥳🥳🥳
Biraz sıkıcı bölümde biliyorum :(
Oy vermeyi unutmayın
Sizi seviyorummmm💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lolita | taekook
FanfictionJungkook'un izleri Taehyung'un üzerinde çok güzel durdurdu, her anlamda. Texting ağırlıklı< 01072022