9'

3.7K 258 62
                                    



Taehyung hazırlığını bitirdikten sonra aşağı inip arkadaşlarının gelmesini beklerken ortamda göz geziyordu. Fazla kalabalık değildi en fazla on on beş kişi vardı. Gözleri Jungkook'u aradı bir süre, bulduktan sonra dikkatle izledi onu. Yanındaki garip görünümlü bir çocuktan bir şey alıp cebine sıkıştırdıktan sonra beraber diğer arkadaşlarının yanına gittiler.

Taehyung ne olduğu merak edip Jungkook'a sormak için yanına gitmek istediğinde kendi arkadaşları gelip engel oldu ona. "Taehyung biz geldik"

"Nerde kaldınız ya sıkıldım kimseyi de tanımıyorum"

Jimin ve Yoongi ikilisi içecek bir şeyler alırken Taehyung'ta onları takip edip kola'yı tercih etti. "Sağolsun Jimin iki saattir kapısında köle etti beni, bir türlü hazırlanamadı ama bilmiyor ki çuvalda giyse yine en güzeli olur" Yoongi konuşurken gözleri sürekli eski sevgilisi Jimin'deydi. Onu gerçekten seviyordu Jimin'in neden basit bir şey yüzünden ayrıldığını anlamıyordu.

"Kes sesini Yoongi beni böyle geri kazanamazsın"

"Ya arkadaşlarım minik gaylerim tamam, burda yapmayın ne güzel eğleniyorsuz işte" Taehyung etrafa bakıp gözüyle Jungkook'u aradı yine. Jungkook bu sefer Yeji denen kızla sohbet edip gülüyordu. "Gıcık" dedi kendi kendine esmer adam. Ardından arkadaşlarına dönüp sinirle nefes verdi "O kızı hiç sevmiyorum"

"Hangi kız" dedi Jimin etrafta göz gezdirirken. Yoongi'de Jimin'e eşlik edip bakınmaya başladı.

"Şu çok güzel olan saçında pembe tutamları olan kız"

"Ha Jungkook'un yanındaki kız" Yoongi sinsice gülüp bakışlarını Taehyung'a çevirdi. "Gerçekten güzelmiş" dediğinde Jimin'in göz devirmesine sebep oldu. Jimin her ne kadar Yoongi'den ayrılmış olsa da seviyordu hala onu.

"Birileri kıskandı sanırım hmm" Taehyung'un sözlerinden sonra Jimin içeceğinden büyük bir yudum aldı. "Kim? Ben mi hahah hayal dünyanız genişmiş"

"Kabul et işte Jimin-ah kıskandın" dedi Yoongi gülerek.

Yoongi ve Jimin'in tatlı atışları Taehyung'u gülümsetti. Keşke Jungkook ile de böyle tatlı atışmalarımız olsa dedi içinden. Bakışlarını tekrar Jungkook ve Yeji'ye çevirdiğinde hala gülüşerek sohbet ettiklerini görüp sinirlendi.

"Siz tatlı tatlı atışmaya devam edin ben geliyorum" Taehyung onları yalnız bırakıp Jungkook ve Yeji'in yanına adımladı.

"Jeongguk" Taehyung samimiyetten uzak bir şekilde konuştu. "Beni kız arkadaşınla tanıştırmayacak mısın" dedi esmer adamın bakışları Yeji'yi bulduğunda yapmacık bir şekilde gülümserken. 

Jungkook kaşlarını çatıp Taehyung ne yapmaya çalıştığını anlamak istedi. Kısa bir süre bakışları esmer adamın üzerinde gezdi. Taehyung hala yapmacık bir şekilde gülüp kıza bakıyordu. "Yeji bu Taehyung, Taehyung bu da Yeji" Jungkook aceleyle konuştuğunda Taehyung'un bu durum hoşuna gitmedi. Ayrıca esmer adamın dikkatini başka bir şey çekti. Jungkook Yeji'den kız arkadaşım diye bahsetmedi.

"Ama Jeongguk neden öyle yabancı gibi tanıtıyorsun ki" Taehyung tekrar Yeji'ye dönüp güldü. "Ben Taehyung tatlım, Bay Jeon'un eşinin yeğeniyim. Sende sanırım Jeongguk'un sevgilisinin değil mi?"

Genç kız şaşırmış bir şekilde Taehyung'a baktı. "Memnun oldum Taehyung, ben Jungkook'un..."

Jungkook kızım konuşmasına izin vermeden Taehyung'u kolundan tutup boş koridora kadar sürükledi. "Hadi karın ağrını söyle"

Taehyung kolunu Jungkook'tan kurtarıp eliyle okşadı acıyan yeri. "Öküz musun çok acıttın" Jungkook umursamadı hala bir cevap bekliyordu karşısında adamdan. "İnsan bir özür diler" Taehyung hala acıyan kolunu okşarken Jungkook'un bakışları orayı buldu. "Üzgünüm" dedi üzülerek "Ama amacın ne neden Yeji'den sevgilim olarak bahsediyorsun?"

Lolita | taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin