20'

2.7K 167 37
                                    

Merhaba nasılsınız güzellerim.
Biliyorsunuz ki ülkemizdeki yıkıcı depremden dolayı herkes üzgün ve perişan. Çok zor günler geçirdik, umarım bir daha asla böyle bir şey yaşamayız. Vefa edenlerin mekanı cennet olsun... yaralılara da acil şifalar. Çok üzgünüm, bölüm atmak bile suçlu hissettiriyor bana. Lütfen kendinize çok dikkat edin.

••


Yetişkin içerik uyarısı ‼️

"Emin misin? Sonra pişman olma"

Jungkook kucağındaki bedeni yatağa atıp üzerine yerleştikten sonra son kez sordu. Çünkü eğer Taehyung bu yaptından dolayı pişman olursa çok kötü hissedecekti.

"Biraz daha konuşursan vazgeçeceğim"

Jungkook yüzüne yerleştirdiği gülümsemesiyle Taehyung'un ellerini tutup başı üstüne sabitledi. "Bu açıdan çok baştan çıkarıcı olduğunu söylemiş miydim daha önce?"

"Doğruyu söylemek gerekirse beni kırmak dışında hiç bir şey söylemiyordun"

"Özür dilerim" Jungkook, altındaki bendenin dudaklarına yaklaştı, dudaklarını es geçip esmer olanın sus çizgisini öptü. Orayı öpmeyi hep hayal etmişti Jungkook. Şimdi öpmüştü. Taehyung güldü, Jungkook şu an çok değerli hissettiyordu ona.

Küçük olan dudaklarını birleştirdiğinde, Taehyung ellerini aşık olduğu çocuğun boynuna sardı. Şu an ikisinin de aklında sadece birbirleri vardı. Kimseyi umursamadan sevişmek istiyorlardı.

Jungkook dilini sıcak dudaklara ittiğinde Taehyung'tan kısık bir inleme kazandı. Dillerini birleştiren büyük olan Jungkook'u çıldırtıyordu. Öpüşmeyi gerçekten iyi biliyor olmalıydı. Jungkook'un aklına başka birini öpme düşüncesi geldiğinde istemeden Taehyung'un alt dudağını ısırdı, ellerini ise başı üstünde sabitleyip sert davrandı.

"Jungkook acıdı.."

"Acısın bunu istiyorum zaten, bu dudaklarla kimi öptün daha önce?"

"Kıskançlığını sikeyim senin" Taehyung aniden yerlerini değiştirip Jungkook yatağa uzattıktan sonra sertliğinin üzerine oturdu "Sevgilim falan  değilsin, hangi sıfatla kıskanıyorsun beni?" Jungkook güldü sadece.

"İşine devam et" Jungkook konuştuktan sonra Taehyung oturduğu penis üzerinde yavaşça sürtünmeye başladı. "Şu üzerindekinden de kurtul"

Taehyung, Jungkook'un dediğinden sonra üzerindeki tişörtü çıkarıp rastgele fırlattı. Ardından üzerine eğilip dudaklarını sertçe öperken sürtünmeye devam etti. O sırada  ellerini Jungkook'un tişörtünden içeri sokup karın kaslarını yavaşça ve Jungkook'u çıldırtacak şekilde parmaklarını sürttü. Ardından Jungkook'un üzerindekileri hızlıca çıkarmaya başladı. Son olarakta boxerini indirip fırlattıktan sonra uyarılmış penisini avuçlarına alıp okşamaya başladı.

"Siktir, beni delirtiyorsun Taehyung!"

Taehyung, Jungkook'un bacaklarına arasına girdiğ dudaklarını sertleşmiş penise yaklaştırdı. Jungkook'a baktığında kendisini izlediğini gördü. "Hadi bebeğim al ağzına"

Taehyung avucunda okşadığı penisi ağzına aldığında Jungkook'tan küçük bir inleme duydu. Bu hoşuna gitti, Jungkook'a zevk vermek hoşuna gidiyordu. Dudaklarındaki penisi lolipop gibi emerken Jungkook'tan daha çok inleme kazandı. Jungkook, bacajları arasındaki bedenin saçlarına sertçe asılıp kendine bastırdı. Gözleri kayıyor ve Taehyung'un kendisine verdiği zevk paha biçilemezdi.

"Boşalmak istemiyorum, gel bakalım buraya"

Jungkook, Taehyung'u çekip tekrar sırtını yatakla buluşturduğunda "sen çok arsız bir sürtüksün biliyorsun değil mi?" Taehyung'un altındaki şort ve iç çamaşırı beraber indirdi. "O çıplak fotoğraflarını gördüğümden beri delirdim"

Lolita | taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin