Taehyung eve geldiğinde ıslanmış saçları yüzünden damlacıklarla süzülüyordu, ayakkabıları çamur içindeydi. Kapıyı açtığında içeri girdi, üşüyerek titriyordu. Islak ceketiyle hızla eve girdi, soğuktan ürperiyordu. Üzerindeki ıslak kıyafetlerden kurtulup aceleyle evi düzenlendi ve misafir odasını hazırladı misafir için.Jungkook'tan izin almadan ani bir kararla kızı evlerine davet ettiği için tedirgindi. Kız için üzülmüştü gidecek yeri yoktu, dışarda kalacaktı.
Kısa bir süre sonra kapı çaldı. Açtığında karşısında sarışın bir kız duruyordu, çok güzeldi kız. Saçları beline kadar uzanıyordu. Çok geçmeden konuştu kız.
"Merhaba ben Minah, sende taehyungsun. Mesajlaşmıştık seninle"
"Ah evet lütfen içeri geç"
Kız eve girdiğinde etrafta göz gezdirdi. Evleri çok güzeldi, kıskandı. Taehyung'un yerinde olmak istedi. Olmayı da düşüyordu.
"Eviniz çok güzel"
"Teşekkür ederim" dedi Taehyung gülümseyerek. "Aç mısın? Hemen bir şeyler hazırlarım"
"Değilim teşekkür ederim"
"Peki o zaman sana kalacağında odayı göstereyim. Dinlenirsin hem"
Kız başını olumlu anlamada salladı. Ardından
Taehyung takip edip odaya geldiler. "Sen rahatına bak bir şeye ihtiyacın olursa ben salondayım""Tamam çok teşekkür ederim Taehyung çok iyisin beni sokakta bırakmadın"
"Önemli değil"
Taehyung salona geçerken zil çaldı. Kapıyı açtığında gelen Jungkook'tu. Sevgilisine sarılıp dudaklarına küçük ama tutkulu bir öpücük bıraktı. "Söyle bakalım taehyung güzeli ne söyleyecektin bana mesajda"
Taehyung sevgilisinin elinden tutup odalarına geçti. Kızın onları duymasını istemiyordu. Kızı görür görmez garip olan bir şey hissetti, içinden bir ses ona güvenmemesini söylüyordu.
"Aşkım sevişmek için erken değil mi?" Jungkook sırıtarak konuştuğunda Taehyung gözlerini devirdi.
"İki dakka ciddi ol bişey konuşacağız"
"Hayır ayrılmak istemiyorum ben Taehyung"
"Şapsal" dedi esmer olan. Jungkookun bu sevimli hallerini çok seviyordu. Bazen onu saatlerce izlerdi, her hareketini dikkatle izleyip Jungkooku daha çok çözerdi. Mesela televizyon izlediğinde sürekli televizyondaki kişilerler ilgili yorum yapar, onları olumlu olumsuz eleştirirdi. Yemek yerken genellikle yemek yanında her zaman sprite içerdi, baharatlı yiyecekleri Taehyung'un önünden alarak hızla ağzına tıkardı. Elmayı tüm meyvelere tercih ederdi. Yaz kış fark etmeden geceleri sadece iç çamaşırla. Ve daha bir sürü ayrıntı ezberlemişti Jungkook ile ilgili.
"Evet konuş bakalım neymiş" dedi Jungkook yatağa oturarak. Meraklanmıştı.
"Bu sabah bir kız mesaj attı bana, liseden beri arkadaşın olduğunu söyledi. Buraya tanışmış gidecek yeri yokmuş o yüzden buraya gelebilir miyim dedi"
Jungkook kaşlarını çattı. Kim olabilir diye düşündü. O sırada Taehyung tekrar konuştu. "Bende gelebilirsin dedim ve şu an misafir odasın"
"Ne?"
"Kızmadın değil mi? Sonuçta senin arkadaşınmış ve dışarda kalmış"
"Taehyung inanamıyorum sana bana sormadan nasıl evet dersin ya dolandırıcıysa ve benim arkadaşım değilse. Kimmiş bu kız adı neymiş"
Taehyung sevgilisinin yanına sokulup elini tuttu. Yatığına biraz pişman olmuştu. Önce Jungkook'a danışması gerekiyordu.
"Haklısın ama işte ne bileyim" dedi mahçup hissetti "Adı Minah"
Jungkook gerildi, bu kesinlikle liseden arkadaşı değildi. Yine mi dedi içinden. "Kız şu an ciddi ciddi bizim evimizde öyle mi?" Jungkook yataktan kalkıp misafir odasına gitmek istedi.
"Bende geleyim"
"Hayır sen otur burda ben konuşacağım şu yüzsüzle, onunla muhatap olmanı istemiyorum"
Taehyung, Jungkookun neden böyle davrandığına anlam veremedi. İçindeki o ses haklımıydı yoksa. Kimdi bu kız ve neden Jungkooku bu kadar gerdi.
O sırada Jungkook misafir odasına gelip sertçe kapıyı açtı. "Senin ne işin ar burda?"
"Sana da merhaba Jungkook" dedi kız gözleriyle Jungkooku baştan aşağı süzüp. "Görmeyeli çok değişmişsin" mesafeyi kapatıp Jungkookun önünde durarak ellerini bedeninde gezdirdi genç adamın. "Seni çok özlemişim"
"Kes sesini" Jungkook kızı itip mesafeyi açtı. "Demek kendini Minah olarak tanıttın Aecha. Ne istiyorsun neden burdasın? Taehyungu nasıl buldun"
"Benim için hiçte zor olmadı" dedi Minah yüzündeki gıcık gülümsemeyle "İstediğimi alırım ben bunu en iyi sen biliyorsun. Ayrıca göbek adımın Minah olduğunu biliyorsun" kız yatağa oturup bacak bacak üstüne attı. Etek giydiğini için bilerek eteğin uçlarını yukarı çekiştirip dudaklarını yaladı.
Jungkook acıyarak gülümsedi ona. "Bu ucuz numaralar sokmuyor bana, ne istediğini söyle ve hemen defol evimizden, Taehyunguda beni de rahat bırak"
"İçerdeki salak çocuk beni hiç ilgilendirmiyor ama seni buldum bir daha bırakmaya hiç niyetim yok eski nişanlım"
<><><>
Oy vermeyi unutmayın
Sizi seviyoreeee💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lolita | taekook
FanfictionJungkook'un izleri Taehyung'un üzerinde çok güzel durdurdu, her anlamda. Texting ağırlıklı< 01072022