Hetedik fejezet

7 0 0
                                    

Az első megállónk a Köd falva volt. A napokban több „éj mágus" jelenlétét jelentették ebből a faluból, így ezt mindenképp meg kell néznünk. Mindig először a jelentéssel bíró falvakat és városokat keressük fel, hogy ha szabálytalanság következett be, azt leellenőrizzük. Ez most is így fog történni.

Amint megérkeztünk körbe mentünk a falun, viszont egy mágussal sem futottunk össze. Bementünk egy ivós helyre. Ott leültünk egy asztalhoz és beszélgettünk. Kikaptuk közben a rendelésünket.

- Tessék hölgyeim. Egészségükre. - mondta a felszolgáló.
- Köszönjük.
- Esetleg tudok még egyéb dologban segíteni?
- Lehetséges. Az Arany városból jöttünk jelentés alapján. Elvileg mágusok jelentek meg itt, igaz ez? - tudakoltam.
- Hm... Az igazat megvallva én nem ebben a faluban élek, csak itt dolgozom, mivel máshol nem találtam munkát. Nem igazán kapok bármiféle pletykát, így sajnos ezt nem tudom megmondani. - felelt.
- Semmi gond sincs, azért köszönjük. - feleltem.
- Most akkor, hogy lesz a továbbiakban? - kérdezte Kiara.
- Egyelőre megfigyelünk. Elvileg este jelentek meg eddig, akiket keresünk, így mi is este fogunk mozogni. Igaz kicsit nehezebb lesz, de ez legyen a legkisebb gondunk. - mondtam.
- Rendben. - bólintott.

Estig az egész faluban végig kérdeztünk mindenkit, akivel csak találkoztunk, mit tudnak az esetekről. Ám semmi használható információt nem kaptunk valamilyen oknál fogva. Most vagy hamis jelentések érkeztek, vagy csak csapda az egész. Természetesen mindkettő változatra fel vagyok készülve. Biztos, ami biztos.

- Semmi. - jött Kiara.
- Nálam sem. Felveszem a kapcsolatot a többi mesterrel. - mondtam.

Gyors egy telepatikus részlettel felkerestem Kimet. Mindannyian együtt voltak, szóval nem volt nehéz mindenkivel kommunikálni egyszerre. Megnézettem velük a jelentéseket és mindegyik igazi és rendezett alapban találták. Megköszöntem.

- A jelentések alapján minden igaz, most azt kellene megtudni, hogy miért nincs itt senki, aki tudna nekünk segíteni, vagy legalábbis mondani bármit is.
- Nem lehet esetleg, hogy mágia alatt állnak? A felszolgáló is kicsit furcsa volt, mikor felhoztad a témát. - mondta Kiara.
- Igazad lehet. Menjünk, nézzünk utána. - indultam el.

A felszolgálót követtük. Ha Kiarának igaza van, akkor tudnia kell valamiről. A jelenlétünket elrejtettük a biztonság kedvéért.

- Találtak valamit? - hallottuk.
- Nem. Mindenkit, akit megkérdeztek nem mondtak semmit, vagy direkt eltitkolták. - mondta a felszolgáló.
- Szép munka Jay. Most már csak meg kell várni, hogy elmenjenek.
- Köszönöm mester. - felelt a fiú.

Mester mi... Elég érdekes. Tudtommal nincs „éj mágus" mester, ha csak titokban nem vált azzá valaki ott, de ezt elég nehéz lenne eltitkolni, mivel azonnali jelentést kapunk. Intettem Kiarának, hogy menjünk. Annak a mesternek az auráját nem ismertem. Ha most harcolni kezdtünk volna, lehet mi bántuk volna meg. Ám éreztem az erejét és azért nincs teljes mesteri szinten. Lehet azzal akar nagyobb erőre tenni, hogy mágusokat hívnak ide és öli meg őket. Vannak olyan mágiák, amik képesek elvenni a másikét és azáltal erősödni. De ahhoz is kell ám egy erő korlát, amivel használni tudja. Én pedig első ránézésre nem igazán éreztem olyan erősnek. Na sebaj.

Az este meghúztuk magunkat egy szálláshelyen. Ott előkészültünk észrevétlenül az esetleges harcra, de szerintem nem lesz szükség rá. Azt a Jay gyereket még ki fogjuk faggatni, ebben is biztos vagyok.

Másnap reggel korán keltünk. Lementünk ismét abba a fogadóba, ahol Jay dolgozik. Ma is természetesen ő volt. Amikor meglátott minket, látni lehetett rajta a meglepettséget. Tehát azt várta, hogy nem leszünk már itt a mai nap.

A mágia mestereWhere stories live. Discover now