Az idők során elég sok helyen jártam, ahol mindenki gonosz mágusokról beszélt. Valaki azt állította, hogy őt magát támadták meg, mások pedig azt bizonygatták látták az eseményeket. Az igazság szerint teljes mértékben nem tudok hinni ezeknek a szóbeszédeknek, mivel egytől-egyig ismerem az összes mágust. Néhányuk a volt tanítványaim, vagy a tanáraim, valamint az ő tanítványaik, netalántán az adott társaim. Természetesen vannak olyanok, akiknek sok volt a negatív az évek alatt és inkább a rossz utat választották, ezt nem tagadom. Ők az „éj mágus" megnevezést kapták. Mi, akik az emberek védelmére esküdtünk fel, a „védelmező mágus" megnevezéssel lettünk jellemezve.
A mágusok körében elég nagy különbségek léteznek. Azok a személyek, akik 1000-2000 mágikus erővel rendelkeznek a „kezdő mágusok" rangsorába tartoznak. Őket a mesterek képzik éveken át. A 4000-5000 erővel rendelkezők a sima, avagy az „alap mágusok", akik jelenleg terepi feladatokat végeznek el, de még tanulónak tekintendőek. A 10000 mágia erővel rendelkezők a „teljes mágusok", akik teljes jogúvá avatottak. Ők már egyszerre több feladatot végeznek el, hiszen gyors és nagy távolságú mágiákat vetnek be egy-egy harc során. 11000-15000 erőt birtoklók a mágus mesteri képzésén résztvevők, ahogy még a 20000 erőt birtoklók is, ám ők annyival mások, hogy feladatot is adhatnak ki és taníthatják is a következő generációt. 25000-28000 erő birtokló mágusok a tanári rangok kapták meg. Mivel vannak olyan emberek, akik ennél feljebb nem tudnak jutni teljes jogú tanári rangot kapnak, ami annyit tesz, hogy csak tanítanak. Harcolni csak, ha nagyon nagy vészhelyzet van, akkor mennek terepre, ám tanítási jelleggel is kimennek. Végezetül pedig a 30000-35000 mágia erővel rendelkezők a mesterek. Ilyen szintű mágus nagyon kevés van, mivel elég nehezen lehet felkapaszkodni ide. Olyan tapasztalattal és erő koncentrációval kell rendelkezni, ami nem mindenkinek adatik meg. A legtöbb esetben egy háborús veteránt szoktak erre a posztra tenni, de van egy eset, mikor diákot tesznek azzá. Annak a diáknak a legkiválóbbnak kell lennie. Összesen csak 5 mester mágus létezik a világon. Ők mind oktatnak, feladatot osztanak, de harcolni is szoktak terepre menni.
A kisebb szintű „éj mágusok" az „alap mágusok" megbízásai. Az erősebbek egy kicsivel a mágus mesteri képzésen résztvevők feladata, de szoktak magukkal vinni „alap mágusokat" is, hogy fejlődhessenek. A tanári szintűekre egy mester tanonc és egy tanár a felelős, míg végezetül a majdnem mesteri szintűek a mesterek és egy mester tanonc megbízása.
A megbízások legtöbb esetben az elkapás szokott lenni, de ha nagyon veszélyes az adott illető azonnali kivégzést szoktak bevetni. Idők elteltével az „éj mágusok" valamilyen oknál fogva ártatlan emberek megölésével kezdtek el foglalatoskodni, amit senki nem értett, hogy miért. De, ahogy mindennek, ennek is meg lehet a maga oka, csak ki kell deríteni.
Az „éj mágusok" általában tanulói szinten alakul ki, avagy mennek át a diákok jóból, rosszba. Akkor szokott előfordulni, ha egy bevetés alkalmával egy véletlen baleset gyanánt megöli az egyik társát vagy egy ártatlan emberi életet olt ki. Ennek a traumának a kezelésének hiányának következménye. Minden mester azon van, hogy ha ilyen van szinte a legtöbb időt ezekkel a tanoncokkal töltik, ám ez sem mindig segítség. Eddig nem sok ilyen eset volt szerencsére, de nem tudhatjuk, hogy ki válhat még ilyen személlyé.
Az emberek többségében megfordult már, hogy megkérdezik tőlem én melyik szintet is tartom jelenleg. A mesteri szintet. Egyike vagyok az 5 mester mágusoknak. A 4 másik társammal együtt úgy döntöttünk én leszek az, aki utána jár a pletykáknak. A mágia tudásomnak köszönthetően képes vagyok nagy távolságú kapcsolatot létesíteni egyik faluból a másikba. Ez az egyike a mágiámnak, amit képes vagyok létrehozni.
Az Angyal faluban sétáltam. A név onnan ered, hogy egy falusi úgy hitte angyalt látott végig menni a falun, így róla nevezték el. A sétám alatt többször is hallottam az adott pletykát, így kénytelen voltam betérni egy étteremhez hasonló helységbe. Mindenki elég furcsán tekintett rám, de bevallom... Nem lepődtem meg. A kiszolgáló pulthoz léptem és kértem egy pohár vizet.
YOU ARE READING
A mágia mestere
FanfictionA mesterek és a tanítványaik. Az 5 mester azon van, hogy a tanulók a helyükbe léphessenek. Ám az 5 mester közül egy mester van, aki mindenbe belelát a történet során, akinek a szemszögéből íródott a történet. Ő pedig Amanda. Vajon a történet során s...