Harmadik fejezet

16 0 3
                                    

Az ajtón belépve mindenki rám nézett. Gyors becsuktam az ajtót magam mögött és leültem a helyemre.

- Hogy ment a kis utad Amanda? – jött a kérdés a jobb oldalamról.
- Egész jól. Még összeszedem rendesen, amit tudok, addig meséljetek. Milyen volt ez a pár nap, míg nem voltam?
- Egy kis felfordulás volt, de már sikeresen lezártuk. – mondta Tim.
- Mi történt? – néztem rá.
- Egy „éj mágus" bejutott az iskolába és információink szerint meg akarta ölni az összes diákot. Nem értettem a szituációt, de mindenkit sikeresen megmentettünk. – mesélte.
- Láttátok ki volt az? – tudakoltam.
- Sajnos nem. De a diákok biztos. – mondta.

Felálltam és lementem az edzőterembe. Épp tanítás volt, de sajnos ez fontosabb. Bementem.

- Elnézést, hogy megzavarom a gyakorlást. – mondtam. – Egy kis segítségre lenne szükségem és tudtommal itt vannak olyan személyek, akik tudnak is. – folytattam. – Tudomásomra jutott, hogy nemrég volt egy támadás az iskola ellen. Eltudná nekem mondani valaki, hogy pontosan mi is történt és ki volt az? – kérdeztem.
- Persze. Úgy történt a dolog, hogy éppen távolsági mágiát kezdtünk gyakorolni, mikor betörték az ajtót. Nagyon meglepődtünk mindannyian. – mondta az egyik diák.
- Keresett valakit?
- Igen, úgy rémlik. Azt hiszem téged. – mondta.
- Arra emlékeztek, hogy mi volt a neve, már ha bemutatkozott? – tudakoltam.

Összenéztem mindannyian.

- Maya.

Amint meghallottam a nevet, kicsit ideges lettem.

- Bántott valakit? – kérdeztem.
- Senkit szerencsére. – mondta a tanár.
- Rendben. Köszönöm, folytassátok. – jöttem ki.

Ezáltal kiderült, hogy nem a diákok voltak a fő célpont. Ennyi jó legyen már az egészben. Éreztem, hogy a düh elkap. Nagyon aggódom, hogy a diákok épsége rosszba fordul, ettől függetlenül. Ki kell találnom valamit, hogy ne forduljon elő semmi rossz se a diákokkal, se az ártatlan emberekkel szemben.

- Amanda, minden rendben? – kérdezte Kate, aki velem szemben jött pont.
- Aggódom. Kövess, üljünk össze egy nagy megbeszélésre. – indultam.

A tárgyaló terembe hívattam a mester társaimat. Miután beértünk mindannyian leültek.

- Köszönöm, hogy így össze tudtunk jönni. Van egy kisebb gondunk. Maya az „éj mágusok" élére állt és terrorizálni kezdte őket. Van 3 belsős emberem és ők mesélték. A betörés az itteni iskolába szintén Maya kezét illeti a dolgokban. Jóval erősebb lett az észrevételeim alapján, hiszen ide is betört. – kezdtem. – Azt is sikerült kiderítenem, hogy egy személyt keres, az is én vagyok. – folytattam. – Nem igazán tudom mi lehet a célja, de egyelőre valószínűtlennek tartom, hogy mostanában ez kitudódik. – fejeztem be.
- Ez eléggé érdekes és egyben frusztráló is. Az, hogy szereztél belsős embereket nagyon szuper. Maya elég régen eltűnt, így nem meglepő, hogy pont ott tűnik fel. – mondta Tim.
- Viszont nem igazán értem, hogy honnan jött neki az ötlet, miszerint pont az „éj mágusok" közé menjen. – mondtam.
- Az egyik bevetés alkalmával történt. Velem ment ki a Virágzóvölgybe és ott volt a gond. Egy „éj mágus" gyakorolt és véletlen eltalált engem. Azonnal jött elnézést kérni, ám egy ártatlan ember odajött és nem a legszebb szavakkal illetett minket. Ő vissza akart szólni, de én nem engedtem neki. Lehet nagy nyomást hagyott ez benne és a hírtelen eltűnése is biztos ennek köszönhető. – mesélte Kate.

Most már értem magát az eltűnését és az emberek iránti gyűlöletét. Az, hogy negatív kritikát kap az ember, rossz hatást szül, de ezt az ember is mondhatta volna szebben is ez tény.

- Értem, csak azt nem, hogy miért engem keres? – gondolkodtam hangosan.
- Te vagy a legbefolyásosabb mester ötünk közül. Valószínűleg úgy véli, hogy ha sikerül maga mellé állítania téged, akkor erősebb lenne. – gondolkozott Sam is.

Na várjunk csak... Én? Mint a legbefolyásosabb? Nem hinném, hogy ez tényleg így lenne.

- Én? Nem gondolom magamról, hogy az lennék. – legyintettem.
- De, igenis az vagy. Lehet te nem veszed észre, vagy nem látod, ám az emberek nagyon is benned bíznak meg a leginkább, mint bárki másban köztünk. Hidd el, ez mindannyiónknak csak pozitív. – mondta Kim.
- Rendben, elhiszem. – nevettem. – Tehát akkor visszatérve a témához. Mi legyen Maya sorsa? – tudakoltam.
- Elsősorban meg kell tudnunk mit akar pontosan tőled. Ez alapján tudunk majd csak dönteni. – szólt Kate.
- Igaza van. Ha mindent tudni fogunk egyszerűbb lesz dönteni a sorsáról, de úgy gondolom nem hagyhatjuk életben. – folytatta Tim.
- Szerintem sem. Eléggé veszélyes már így is, ha sokáig várunk baj is lehet belőle. – mondta Kim.
- Igazatok van. Megpróbálom valahogy kideríteni, hogy miért is vagyok számára ennyire fontos. Amint ez sikerült, azonnal szólok nektek. A tanárokat megyek, felkészítem a következő esetekre. – mondtam.
- Rendben. Mi akkor a mester képzésen lévő diákokat készítjük fel. – néztek össze és bólintottak.

Ezt követően mindannyian mentünk és tettük a dolgunkat. Gyors megkerestem az összes tanárt az iskolában és megkértem őket, hogy találkozzunk a nagy tanáriban egy fontos megbeszélésen. Sok tanárunk van szerencsére, de mindenki más helyen volt, így kicsit nehezebb is a megtalálásuk. Amint szóltam nekik, mentem én is a tanáriba.

- Mindenki akkor itt van?
- Igen. – válaszoltak.
- Szuper. A helyzet az, mint tudjátok nem régen volt egy betörés. Semmi ok sincs a pánikra. Egyelőre tudomásaink szerint nem a diákok a céljuk, így bántani sem fogják őket. Ám szerettünk volna biztosra menni ennek gyanánt. A főfeladatotok az lenne, hogy megvédjétek a diákokat és még feljebb menjen az erejük használatában. Kapcsoljatok rá a tanagyagot illetően egy picit. Ha valaki nem tudja tartani a lépést, szóljatok és a tanításaikat átveszem, vagy más mester. Minden tanári szintű, vagy magasabban lévő embernek ki lesz adva a fokozott védelem és figyelem. Ha történik bármi, azonnali értesítést akarok. – fejeztem be.
- Rendben. A diákokkal kapcsolatban szólunk majd, ha úgy van. – mondták.
- Akkor én megyek is. – jöttem el.

Visszamentem az irodába elintézni pár papírmunkát az úgynevezett bevetésemről. Mindig leírok róla minden információt, hogy írásos formában is meglegyen. Szükséges, mert volt már rá példa, hogy visszamondtak egy feladatot, de aztán azt állították mégsem. Így nem akartunk továbbra ehhez hasonló gondot. A papírok megírását követően elindultam haza. 

A mágia mestereOnde histórias criam vida. Descubra agora