A tervezések nem igazán akartak összejönni. Semmi sem függ össze, amit eddig jónak hittem, mégsem odavaló derült ki utólag. Nem baj, megtartom, aztán majd lesz valami.
A diákokat is fel kell készíteni, így most csinálunk egy nagy megbeszélést. Sajnos lassan addig mennek a dolgok, hogy nekik is harcba kell vonulniuk. Ezt mindenképp el akartam kerülni, de ez nem olyan egyszerű, mint gondoltam.
- Minden készen áll a megbeszélésre? - jött Kate.
- Előre láthatólag igen. - bólintott Sam.
- A diákok nagy része már a helyszínen vannak. - folytatta Tim. - Már csak a mester tanoncok és tanárok hiányoznak. - tette hozzá.
- Rendben. Viszont fel kell készítselek benneteket valamire. - mondtam. - Fogok sok olyat mondani, amit nem beszéltem meg veletek. Csak szólni akartam, hogy ne nagyon lepődjetek meg. - folytattam. - Kicsit rájuk „akarok" ijeszteni, vagy legalábbis az idegenünket. - fejeztem be.Összenéztek, majd bólintottak. Kimentünk mindenki elé és vártunk egy kicsit. Amint láttuk, hogy jelen vannak, elkezdtük.
- Köszönjük, hogy eljöttetek. Ez egy rendkívüli összejövetel. A mai téma eléggé fontos. Erről jobban Amanda beszél nektek. - mondta Sam.
- Köszönöm Sam. Köszöntök mindenkit. A jelenlegi felállás alapján nem sok jóval tudok nektek szolgálni, amiért kicsit dühös is vagyok, ám ez jelen pillanatban nem látszik rajtam. Az utóbbi időben, mint azt néhányan tudjátok megtámadtak minket. A legtöbb ilyen egy új és titokzatos idegennek köszönhető, akiről semmilyen információnk sincs. Sok gondot fog nekünk okozni, ha nem derül ki minél hamarabb, hogy ki is ő valójában. - mondtam nyugodt hangsúllyal. - Így ennek elhatározásában, hogy biztosra menjünk a biztonságotok érdekében, míg tanultok nálunk mind az iskolát és mind a bázist teljesen lezárom! Innentől kezdve egy ember sem jöhet be ide, ez vonatkozik a szülőkre is és ti sem mehettek ki! - kiabáltam.Mindenki nagyon bosszús lett. Ezt is akartam egy kicsit elérni. Körbe néztem. Ha látok egy pozitív energiát, akkor lehetséges, hogy ő a mi emberünk. Mivel, ha nem mehet sehova könnyebben tud belső területen mozogni, ami nekünk rossz, de most ezt kivételes kénytelenek leszünk elviselni egy ideig. Egy ilyen energiát nem észleltem.
- De hogy ha ezek után is betörések és minden egyéb ehhez hasonlók folytatódnak nehezebb dolgokhoz kell nyúlnom. - sóhajtottam. - Kénytelen leszek mindenkin mágia blokkolót bevetni, vagy nem vizsgázhattok le. Senki sem. - mondtam.
Még dühösebbek lettek. A tanárok is, hiszen évekre való tanítás menne a levesbe. Ismét körbe néztem és most jelent meg pozitív energia. Megbélyegeztem az összeset.
- Most pedig egyelőre ennyi. Minden intézkedésről tudni fogtok, szólunk előre. Ezekre készüljetek elsősorban.
A 4 mester társammal az irodába mentünk. Kíváncsi vagyok mit szólnak a dolgokhoz. Sajnos kénytelen voltam bevetni ilyesmiket, hiszen innen a „védelmező mágusok" közül gondolom, hogy egyikük gonosszá fog változni, vagy már az, csak eltitkolja. Mi vagyunk 5-en, akik tudunk átmenni az „éj mágusok" területére, mint azt mondtam, ám nem nehéz megtalálni a módját, hogy másoknak is sikerüljön. Egy mester tanoncnak simán menne.
- Szerintem egy mester tanonc lesz a ludas. - mondta Kim.
- Nekem is ez lett volna a gondolatom. - szólt Tim és Kate egyszerre.
- Igen, így gondolom én is. - jött Sam is.Mindannyian rám néztek. Én csak akkor vettem észre, mikor meglengették előttem a kezüket.
- Hm... - néztem körbe. - Ne haragudjatok. Elkalandoztam. De amúgy én szerintem is. Feljegyeztem azokat a mágia erőket, így könnyebben figyelni tudjuk őket. De valahogy meg kellene tudni, hogy tényleg ők azok-e. - mondtam.
- Gyakorlati edzésen? - kérdezte Kate.
- Jogos. - bólintottak rá a többiek.
- Ki fogja őket letesztelni? - kérdeztem.
- Majd te. - mondták egyszerre azonnal.
- Miért nem lepődtem meg? - nevettem.Ők is mosolyogtak egy sort.
- Ma már nem, de akkor másnap. - mondtam.
ESTÁS LEYENDO
A mágia mestere
FanficA mesterek és a tanítványaik. Az 5 mester azon van, hogy a tanulók a helyükbe léphessenek. Ám az 5 mester közül egy mester van, aki mindenbe belelát a történet során, akinek a szemszögéből íródott a történet. Ő pedig Amanda. Vajon a történet során s...