22# Sirius'un David ve Cassy Kıskançlığı

266 26 8
                                    

"NEREDEN BİLEBİLİR!" diye kükredi Cassy bir anda

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"NEREDEN BİLEBİLİR!" diye kükredi Cassy bir anda. Ortak Salondaki birinci sınıflar korkuyla sıçradı. Cassy elini kaldırıp özür dilerim anlamında işaret etti.

Elindeki gazeteyi Harry'e attı. "Yetti ama artık."

"Geçen sene David'in yılanına baktığımı nereden biliyor? Ayrıca ben egoist, kibirli ve şımarık mıyım ha? SÖYLE!"

"Değilsin." dedi Ron ve Neville aynı anda. Hermione bilmiş bir edayla gazeteyi Harry'den çekip aldı ve okumaya başladı.

"Gelecek Postası Özel Sayı: Rita Skeeter Haberleri. Geçtiğimiz sayılarda da hayatının bir kısmını mercek altına aldığımız Cassiopeia Ariana Dumbledore, Yüce Büyücü Albus Dumbledore'un en çok güvendiği kişi mi? Öğrenciler ile yapılan araştırmalardan çıkanları ve bendeniz çok sevgili Rita Skeeter'ın gözlemlerini aktarmak istiyorum: Şampiyonların Açıklandığı gece Harry Potter'ın şikeyle adının çıkmasının ardından Albus Dumbledore ilk olarak torunu Miss Dumbledore'u çağırıyor. Herkes yatmaya gittikten sonra onu odasına çağırıyor Yüce Büyücü. Cassiopeia'nın gece uyanıp Ateş Kadehi'ni kontrol etmeye gittiği Hogwarts çalışanı Mr. Filch tarafından onaylandı. Mr. Filch onu ilk başta sıradan bir öğrenci sandığını aktarıyor. Cassiopeia Ateş Kadehi üzerinde üst düzey büyüler kullanarak bir inceleme yapıyor ve büyükbabasına bildirmeye gidiyor."

"BAK GÖRDN MÜ! O gece büyükbabamın beni çağırdığını benden ve ondan başka kimse duymadı bu salak iğrenç kadın nereden biliyor. Ayrıca bunlar geçmiş şeyler niye ısıtıp önümüze atıyor ki!"

Hermioene ağzını açmıştı ki Cassy onu durdurdu. "Ne olur daha fazla okuma. Midem bulanıyor." dedi Cassy midesini tutarak. Harry kıkırdadı ve tatlı bir şekilde sırıttı. İlk turu geçince karın ağrısı durmuştu tabii.

"Gülme." diyerek kendini Harry'nin yanına attı Cassy ama o da gülüyordu. Harry kolunu onun omzuna attı. Cassy mutlulukla yaslandı Harry'e. Hermione, Ron ve Neville'de mutlulukla gülümsedi.

"Bu arada." dedi Cassy. "Noel Balosu olduğu in bu Noel herkes okulda kalıyor. Ben balonun ertesi günü eve gitmeyi düşünüyorum. Siz?"

"Biz de öyle yapacağız." diye onayladı Hermione.

"Eee? Baloya kiminle gidiyorsunuz?" diye sordu Cassy. Ron ağzını açıp kızlarla yaşadıkları şeyi anlattı. Hermione ve Cassy kıkırdadı bu duruma.

"Eh henüz partneriniz yok yani." dedi Cassy ayaklanarak.

"Senin var sanki!" diye söylendi Harry.

Hermione ayağa kalktı tavırla. Cassy ile yatakhanelerine ilerlerken omzunun üzerinden zavallılar der gibi baktı Ron ve Harry'e.

"David ile gidiyor salaklar!" dedi. Hızla merdivenleri tırmanırlarken Ron'un sesini duydular.

"Yok artık! Bir tek biz eşsiz kaldık Harry!"

Bir Direniş Öyküsü: Sirius Black'in KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin