8# Profesör Lupin'in Dostluğu

1.3K 125 53
                                    

Harry, elinde Fred ve George'dan aldığı Çapulcu Haritası ile Cassy'i bulmak için koşuyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Harry, elinde Fred ve George'dan aldığı Çapulcu Haritası ile Cassy'i bulmak için koşuyordu. Onu kütüphanede buldu.

Yanına sokulup fısıldadı.

"Hogsmeade'e gitmenin bir yolunu buldum. Geliyor musun?"

"Harry, büyükbabamla özel dersim var. Sen git akşam bana anlatırsın olur mu? Dikkatli ol."

Harry başını salladı. Sonra hızla ortadan yok oldu.

***

Akşam, bütün öğrenciler Hogsmeade'den döndüklerinde Harry'nin sinirle direk yatakhanesine çıktığını gördü Cassy. Ron da hemen arkasından gitti.

"Neler oluyor?" diye sordu Hermione'ye.

"Ah Cassy." dedi Hermione, çok üzgün bir şekilde. Sonra o da kaçarcasına yatakhanesine çıktı. Cassy sinirle peşinden gitti.

"Bana en azından neler olduğunu açıklamak zorundasın! Neden kimse yüzüme bakmıyor!" diye sordu hırsla.

"Çünkü-çünkü... Sirius Black onların en yakın arkadaşıymış!" diye patladı Hermione.

Cassy'nin yüz ifadesi dalgalar halinde değişti. Önce büyük bir üzüntü, suçluluk, öfke ve hayalkırıklığına büründü.

"Sizi farklısınız sanmıştım. Herkes babam yüzünden beni suçlarken siz farklısınız sanmıştım. Oysa yanılmışım." dedi Cassy, hayalkırıklığıyla ona baktı.

"Cassy ben -"

Cassy hızla yatakhaneyi ardından da  Gryffindor kulesini, daha sonra ise şatoyu geçip okul arazisine çıktı. Kimsenin gitmediği arka tarafa doğru koştu. Onu gören ve peşinden gitmeye başlayan Lupin'in farkında değildi.

Kendine oturacak temiz bir kaya bulup tırmandı, akmasınlar diye direndiği gözyaşlarını serbest bıraktı.

"Cassy?" dedi Lupin. Cassy gözyaşlarını silmeye çalıştı ama "Hayır,hayır, utanma yanınmda istediğin kadar ağlayabilirsin." dedi Lupin onun yanına otururken. Cassy kaçamak bakışlarla yanındaki adama baktı.

"Neler olduğunu anlatmak ister misin?" diye sordu büyük bir parça çikolata uzatırken. Cassy çikolatayı alıp küçük bir parça ısırdı.

"Hermione, beni Sirius Black'e yardım etmekle suçladı." dedi omuzları sarsılmaya başlarken.

"Oh Cassy." dedi Lupin, onun sırtını sıvazlarken.

"Tabiki ona yardım etmiyorsun. Hermione de aslında böyle düşünmüyor, emin ol. Sadece Harry için fazla endişeli o kadar. Bu yaptığını haklı çıkarmaz biliyorum. Ama senin Sirius Black'e yardım etmeyeceğini de biliyorum. Kaçmanı ve utanmanı gerektirecek hiç bir şey yapmadın. Güçlü ol." 

Cassy'e bir süre ağlaması için izin verdi. Araziyi izledi. Cassy gözyaşlarını silince başını çevirip oldukça hasta görünen yüzünde çizikler olan Lupin'e baktı.

Bir Direniş Öyküsü: Sirius Black'in KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin