8

1.6K 46 25
                                    

kuzeydincer: Örümcek kadın. (10.58)

kuzeydincer: Bu saatte uyumazsın herhalde. (11.11)

kuzeydincer: Bir sesli aramayı kaçırdın • şimdi

kuzeydincer: Açsana be kızım.

sipiderman31: Kuzey ben salak mıyım?

sipiderman31: Aramanı açacak olsam niye anonimden yazayım direkt numaranı bulur ararım.

kuzeydincer: Zaten açmanı beklemiyordum.

kuzeydincer: Amacım mesajlarıma bakmandı.

sipiderman31: Amacına ulaştın aferin.

kuzeydincer: Tamam böyle bitmesini beklemiyordum.

kuzeydincer: Heyy.

kuzeydincer: Örümcek kadın.

kuzeydincer: Hay ağızıma sıçıyım ya.

sipiderman31: İşim var Kuzey öttürme telefonu.

kuzeydincer: Tamam pardon. (11.47)

Gülerek telefonu kapattıktan sonra elime fırçamı aldım ve resmimi tamamlamaya başladım. Bana beni anlattığı için trip attığımı sanıyordu, yani çok yüksek ihtimalle bendim çünkü etrafta yeşil yırtmaçlı etek giyen başka bir insan yoktu o gün.

Bugün tekrar gideceğim bara, ama ilk olarak resmi tamamlayıp sahibine teslim etmem gerekiyordu. Bir adam sevdiği kadının gözünü çizdirmek istediğini ve bunu yapıp yapamayacağımı sormuştu. Gözü ela olduğundan bir tık zordu fakat yapabilmiştim. Umarım kadın aldığında çok mutlu olurdu.

Resmi sahibine teslim edip eve doğru yola koyuldum. Hazırlanıp çıkmam gerekiyordu. Eve geldiğim gibi duşa girdim. Üstüm başım hep boya olmuştu.

Duştan çıktıktan sonra makyaj masama oturdum. Biraz kapatıcı, biraz aydınlatıcı ,eyeliner ve rujumu da sürünce  saçıma geçtim.  Önce kurutup  sonra da uçlarına biraz yağ sürerek daha parlak gözükmelerini sağladım. Zaten düz bir yapıya sahip olduğu için düzleştirmeye gerek duymamıştım. Üstüme kalp şeklinde korse büstiyer , altına ise açık kahverenginde etek giydiğimde hazırdım.

Arabanın anahtarını da alıp evden çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Arabanın anahtarını da alıp evden çıktım. Doğruca barın yolunu tuttuğumda aklımda bana beni anlatması vardı, ne güzel de gülmüş kurban olduğum. Valeye anahtarı teslim ettikten sonra içeri girdim. Duman kokusu ağır olsa da güzel kokuyu bastıramıyordu. Her zaman oturduğum yer Kuzey'in dediği gibi hep boştu, o yüzden direkt oraya oturdum.

Kuzey'in sipariş almaya geldiğini görünce gülümseyerek gelmesini bekledim. Tam karşımda durup gülümseyerek "Hoş geldiniz." dedi. Ne güzel gülüyordu kurban olduğum.

TEK YÖN +18 / yarı textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin