Geçmişte

584 22 2
                                    

8 ay önce:

sipiderman31: Aslında gazların sıkıştırılamadığını biliyor muydun

sipiderman31: Yıllarca kandırmışlar bizi

kuzeydincer: Nereden çıktı şimdi bu bilgi

sipiderman31: Sen yazmayınca bende bir şeyler yazayım belki merak edip bakarsın dedim

kuzeydincer: Planın işe yaradı ama daha müsait bir zamanda yazsam olur mu

kuzeydincer: Salak doruk maskeli balo mudur nedir öyle bir şey ayarlamış mekanda onunla uğraşıyorum da

sipiderman31: Tamam o zaman kolay gelsin sana hayatım <3

Kuzey ile süren iki dakikalık konuşmamızın ardından telefonu yatağa bıraktım ve neredeyse bir saattir bir şey yapmadan uzandığım yatağımda uzanmaya devam ettim.

Kuzey'in yazdığı son mesaj aklıma takılmıştı yanlış anlamadıysam barda maskeli balo vardı. Acaba herkes katılabilir miydi? Aklımdan geçen saçma sapan sorulara bir son verdim maskeli baloya da katılacak kadar delirmemiştim. Delirmiş miydim? Sanırım maskeli baloya katılacak kadar delirmişim.

Saatlerdir uzandığım yerden nihayet kalktığımda kıyafet dolabıma doğru ilerledim. Kendi kendime, "E benim maskem yok?" diye mırıldanmayı da ihmal etmemiştim.

Gözüme takılan kırmızı elbiseyi incelerken kendi kendime olan konuşmama da devam ediyordum. "Şimdi ben bu saatte maskeyi nerden bulacağım ki?"

Kırmızı elbisede karar kılıp askısından çıkardığım esnada maske takmak yerine temaya uygun bir makyaj yapmak daha mantıklı gelmişti. Zaten maskem yoktu ve bunu yapan tek kişinin ben olmayacağımdan emindim.

Korse detaylı elbisemi üzerime geçirdim ve makyaj masama oturup yüzümün sağ tarafına kırmızı bir kalemle iskelet makyajı yapmaya başladım. Kırmızı çizgilerin üstünü kırmızı taşlar ile süslerken kenarlarına da siyah göz farı yardımıyla çok hafif bir şekilde gölgeler verdim ve son nokta olarak sağ gözüme kırmızı bir lens takıp makyajımı tamamladım.

Elbisemin askıları olmadığından tamamen açıkta kalan gerdanıma da kırmızı boyayla bir çizik detayı verdim ve kendiliğinden dümdüz olan sarı saçlarımı elimle dağıttım.

İçimi garip bir heyecan kapladığında bu heyecanın nedenini çözememiştim. Sanki Kuzey'in barına ilk defa gidiyordum. Makyajım ve elbisem ile aynı renkte olan çanta ve topuklu ayakkabı tercih ettiğimde aynada son kez kendime baktım ve araba anahtarımı alıp çıktım.

Sessiz süren araba yolculuğumdan sonra barın giriş kapısına doğru ilerledim. Müzik sesi dışarıya kadar ulaşıyordu parti başlamış olmalıydı. İçeriye adım attığım an tüm gözler bir kaç saniyeliğine bana döndü ve ya ben ara sıra beliren anksiyetem sayesinde öyle hissetmiştim ama aldırış etmedim. Tahmin ettiğim gibi neredeyse herkes maske yerine makyaj yapmayı tercih etmişti.

Gözlerim Kuzey'i ararken onu joker makyajı ile dj'lik yaparken göreceğimi aklımın ucundan bile geçirmemiştim. Doruk'un sesi ile odağımı ona çevirdiğimde selamına gülerek karşılık verdim. Doruk ile pek bir konuşmuşluğum yoktu ama konuştuğum zaman da hiç çekinmiyordum çünkü her müşteriye samimiydi ve Kuzey'e oldukça yardım ediyordu.

"Nasıl buldunuz? Tamamen benim fikrim." dedi

"Yani oldukça güzel..." diye cevapladım Doruk'u "sanırım ilk defa dj'lik yapan bir joker görüyorum." başımla Kuzey'i işaret ettiğimde Doruk gülmüştü.

TEK YÖN +18 / yarı textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin