...
Kuzey'in anlatımıyla;
Bilincim yavaş yavaş açılırken derinlerden hissettiğim ses gittikçe daha da netleşiyordu. Gözlerimi açtığım sırada görüş açıma sarışın bir kız girdi. Bana arkası dönük bir şekildeydi ve doktora durmadan sorular sıralıyordu. Muhtemelen uykuyla uyanıklık arasında derinlerden işittiğim ses de bu kıza aitti.
"Daha çok ciddi değil durumu ama ciddiye gidiyor gitmeden durdurulabilir değil mi?!"
Doktor dakikalardır sonu gelmeyen sorulardan bir tanesini daha cevapsız bırakmıştı.
Asıl odak noktam benim için endişelenen bu kız kimdi? Akrabam falan olmadığına eminim benim sarışın akrabam yoktu. Gerçi akrabalarımı tanımıyordum ama böyle güzel bir kızın akrabam olacağını da düşünmüyorum.
saçı bir yerden tanıdıktı ama çıkaramıyordum bir türlü.
Tam uyandığıma dair bir belirti verecekken kızın sorduğu soruyla hızla gözlerimi geri kapattım. "Bakın cevap verin artık bana. Benim ailemde de vardı bu..."
Ne demişti o?! "Benim ailemde de vardı bu.."
sipiderman31: annem ve babam olan
şahıslar ise bırakmışlardır herhalde öbür
tarafta verdiklerini düşünmüyorum.kuzeydincer: Başınız sağ olsun.
sipiderman31: Boşver benim için zaten
ölmüşlerdi.Aklım bir anda o'na gitti. Haftalardır konuştuğum ve ona dair sınırlı şeyler bildiğim o kıza. Hayatıma girdiği günden beri günlerim eskisinden farklı geçiyordu, uyurken o, sabah uyandığımda yine o vardı. Evet bir telefon kadar uzağımda da olsa o vardı ve karşıma çıkacağı günü büyük bir sabırsızlıkla bekliyordum.
Bana söylediği her şey bir daha asla unutmamak üzere öğrendiğim bilgiler gibi aklıma kazınıyordu. Onların bir örneği de az önce duyduğum cümlelerden birisiydi. Onun ailesinde de vardı ve o ailesini kaybetmişti.
Şimdi karşımda dikilen ve hıçkıra hıçkıra ağlayarak doktora sorular sıralayan bu kızdan da aynı cümleyi duyuyordum. Tesadüfün bu kadarı beni bulmazdı.
Öksürerek odağı üstüme çektim ve gözlerimi araladım. Karşımdaki kızın bana dönmesiyle kelimenin tam anlamıyla dumur oldum. Kan çanağına dönmüş mavi gözler, up uzun sarı saçlar ve metrelerce öteden fark edilecek kadar olan beyaz bir ten.
Bu o kız dı. Sürekli barıma gelip sürekli barın kuzey yönüne geçen o kız.
Doktor yanıma gelip bir şeyler gevelese dahi odağımı kızdan çekemiyordum. Kafamın içindeki düşünceler bir yapboz gibi kafamda tamamlanmayı beklerken saçını düzeltmesiyle fark ettiğim detay sayesinde her şey net bir şekilde oturmuştu. Tırnakları dün anonimin yeni yaptırdığı tırnaklarla aynıydı. Saçlar, saçlar da aynısıydı onun yüzünü göremesem de saçını çok kez görmüştüm bu detayı nasıl daha önce fark etmem.
Bu kesinlikle oydu ve bu yaşananlar asla tesadüf değildi, olamazdı. O buradaydı ve buna emindim.
"Sen ," dedim bir anda. Bakışları tekrar bana dönerken bu defa korkudan başka bir şey de görmüştüm gözlerinde. Telaş.
....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEK YÖN +18 / yarı texting
Fiksi Remajasipiderman31: Sonra konuşuruz bunu, neyse bak ne diyeceğim sipiderman31: Kahverengi pijama aldım yakışır mı böyle evde üzerine geçirip dolaşmalık kuzeydincer: Ne bileyim ben kahverengi pijama uzmanı mıyım?! Ne var üzerinde şimşek mcqueen deseni fala...