1. Bölüm: Çarpışma

25.2K 176 10
                                    

Selaaam, çok uzun çoooook uzun süre sonra selam ama. Yani aradan yıllar geçti öyle bi aradan sonra selam. İçimden geldi ve uzun zamandır aklımda bir yerlerde dolanan kurguyu yazmaya karar verdim. Umarım keyifli olur.

Okumaya başladığınız tarih falan demeyeceğim. Ama ilk bölüm şerefine başlangıç tarihimi atıyorum.

15.11.2022 rei'den sevgilerle..


1. Bölüm

05**; günaydın, benim günüm sensiz böyle aydı.

05**;

Merih Uluveli; Fit bir vücudun var, salondan mısın?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Merih Uluveli; Fit bir vücudun var, salondan mısın?

Merih Uluveli; Daha doğrusu tanışıyor muyuz, pardon?

05**; sana attığım fotoğraftan sadece fit olmama mı odaklandın cidden. şaka yapıyor olmalısın.

05**; bence dikkatini çekecek başka şeyler var :)

Merih Uluveli; Tanışıyor muyuz diye sormuştum?

05**; hayır ama tenlerimizin çarpışması-ay tanışması çok yakın.

ʼgörüldü.ʼ

Yüzümdeki maskeyle aynadan kendimi süzdüm. Görüldü yiyip oturmuştum kıçımın üstüne işte. Merih'e zaten her gün bir sürü kız foto atıyor, flörtleşiyor olmalıydı. Ben kimdim ki? Koyduğu mesafe bariz bir şekilde kendini belli ediyordu.

Kendimi arkaya bırakıp yatağın üzerine uzandım ve bir süre düşündüm. Merih kendine takındığı ciddiyetle benim gibi samimi bir kızı bile ona yaklaşırken geriyordu. Bugün mesela; ne yapacaktım acaba? Kesin titreyen vucudum yeri boylayacak ve rezil olacaktım. Ah kahretsin ya! Şu an sadece kötü şeyler düşünüp durumumu daha kötü hale getiriyordum. Şu an dünyanın en çirkin insanı gibiydim. Yüzümdeki maskeyi temizlemek ve geri kalan işlerimi halletmek adına kalkıp lavaboya geçtim. Geçtim ki gelen bildirim sesiyle elim kapı kolunda duraksamıştı. Arkamı döndüğüm gibi iki büyük adım atıp yatağa geri atladım ve telefonumu eline aldım.

O yazmıştı. Ah, o yazmıştı. Kalbimdeki tepinmelere bakılacak olursa bu koca adam bana hiç iyi gelmiyordu. Bekletmeden bildirime tıkladım.

Siz:'bence dikkatini çekecek başka şeyler var orada:)'
Merih Uluveli; Onlar da dikkat çekici evet.

Allahım gol. Cidden harbici gol.

Kısa bir sevinç çığlığı atıp cevap yazdım.

Siz; Onlar derken canlı varlıklar gibi konuştun hahshaaahsha.

Merih Uluveli; Birkaç dokunuşla daha canlı hale geleceğinden şüphem yok.

Okuduklarım zihnimi bunalttı. Kasıklarımda bir sızı beni kıvrandırken parmaklarımı klavyede gezdirdim tireyerekten.

Siz; pek inandırıcı gelmedi.

Merih Uluveli; Kanıtlarım eğer karşıma çıkarsan.

Sessiz kaldım yalnızca. Her ne kadar cüretkar davranıyor olsam da böyle konuşarak, bazen onun karşısında lal gibi kalıyordum utancımdan. Görüldü atıp bıraktım telefonu yatağa.

Kıpır kıpır hissediyordum şimdi. Dünyanın en güzel insanı bendim şimdiyse. Gülen mimiklerim yüzümdeki kil maskesinin kuruyup taşa dönmesinden acımaya başlamıştı. Sanırım artık cidden yüzümü yıkamalı ve hazırlanıp evden çıkmalıydım.

Ne de olsa bugün Merih bey ile bir görüşmem vardı.

Bölüm Sonu.

Yorumlarınızı bekliyoruuum, iyi geceler.

~rei.

AFİTAP (texting) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin