Selaam, sınav haftam ama yazmak istedim. O yüzden biraz zaman ayırsam olur sanırım..hahshahsa bölüm fotoğrafı nasıl bu arada?? Puahshahsuau hadi neyse uzun bölüm oldu.
Keyifli Okumalar!
10. Bölüm: Davet
Elimde kahvem kütüphanede Ali hocanın istediği kitapları inceliyorken telefonuma gelen bildirimle ekranım aydınlandı.
Merih'in mesajına özel bildirim sesi koyduğum için sim kartımı aktif edip heyecanla mesaja baktım. İlk defa. İlk defa o bana yazıyordu!
Ekranın açılması eskimiş telefonum nedeniyle zaman alırken onunla alakalı hiçbir konuda sabrımın olmadığını farkediyordum. Bu sırada o hale 'yazıyor' idi.
~Merih Uluveli; Günaydın. (09:23)
Telefonu masadan kaldırıp mesaj yazacakken içeriye giren hocamla suspus oldum.
"Cidden mi Aren? Telefonla oynamıyorsun değil mi?"
"Hayır tabi ki. Saat yediden beri buradayım ve istediğiniz üç kitabı da inceledim."
"Aferin sana."
Yaklaşıp yanımdaki sandalyeyi çekti ve elimdeki kitabı çekti. Ona sorgulayan bakışlar atarken o, kaşları çatılmış kitabın künyesini okuyordu.
"Bunu nereden buldun?" dedi kitabı göstererek. "Bu kitap kütüphanenin değil, stokta da olan bir şey değil."
"Tanıdığım birisinden istedim, kendisi bir profesör."
"Bravo o zaman, Aren. Çünkü testi geçtin. Staj bugün başlıyor, benimle akşamki davete katılacaksın. Birbirinden başarılı onlarca mimar tanıma şansı elde edersin. Sorun yok değil mi?"
Testi mi geçtim? Neyin nesiydi bu allah aşkına. Bahsettiği davet benim için reddedilecek türden değildi. Eğer Miraç ağabeyi orada görürsem bir de.. Harika olurdu!
"Hayır sorun yok da bu kitaplar ne içindi?"
"Bu kitaplar benim aradığım okumak istediğim kitaplar. Her yerde arıyordum ama bulamamıştım. Çok sağol."
Dalga mı geçiyor diye bir kaç saniye bekledim ama yüzündeki gülümseme ciddiydi. İki gündür her yerde aradığım kitaplar aslında okumak istediği kitaplarmış. Bunlardan birine tüm maaşımı vermiştim!
Okuldan kalan boş zamanlarımda dans ediyordum. Hafta içi üç günümün akşamları müzikalde geçiyordu. Dansım seyirciler tarafından beğeni görüyor ve bana para kazandırıyordu.
Gönüllü yapıyorum denebilirdi çünkü aslında harçlığımı anca çıkarıyordu bu maaş.
"İyi okumalar o zaman size Ali hocam." dedim kitapları eline bırakarak. Benle oyun mu oynuyordu?
"Teşekkürler, Aren."
Kafamı sallayarak onu onayladıktan sonra kütüphaneden çıktım. Sanırım bu adamla çalışmak tahmin ettiğimden çok daha zor olacaktı..
Telefonuma baktığımda gelen mesajlarla ufak bir telaşa girdim. Merih'e cevap yazmayı unutmuştum ve görüldü atmıştım!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AFİTAP (texting)
Teen Fiction~Siz; *fotoğraf ~Merih Uluveli; Bana bunları atmaya devam edersen hiç iyi şeyler olmayacak. ~Siz; Bu söylediğin beni meraklandırdı, nasıl şeyler olur mesela devam edersem?? ~Siz; *fotoğraf ~Siz; Mesela böyle bir şeyin bedeli ne olurdu kii? Gözüm on...