Selam, bu bölüm Merih'ten okuyacağız ve bir kaç şeyi öğreneceğiiz. Keyifli Okumalaar!
9. Bölüm: Arka Plan
(Merih Uluveli'den)Gözlerini kapatmıştı. Gözlerini kapatıp kendimi teslim etmişti!
Ona her yaklaştığında hissettiği şeyler yetmiyormuşcasına kendine hakim olmaya çalışırken küçük kızının ona teslim olması her şeyi altüst etmişti.
Oğlum Merih, tut şimdi kendini tutabilirsen.
Ha bir de şu anonim işi vardı. Kendisine yazan kişiyi ilk gün araştırmış sonrasında doğru dürüst konuşmaya başlamıştı. Yan yana olan balkonlarındayken perdenin arkasında çamaşırlarıyla dans eden kızın aylar sonra kendisine anonim şekilde yazacağını hayal edemeyen bir ben vardım burada.
Bilmediğimi sandığı pek çok şey vardı.
Onun milyonluk gösterimlere çıkan bir dansçı olduğunu, bana yazan anonimin kendisi olduğunu ve aslında uzun zamandır gösterilerinde en öndeki locada oturduğumu.
Tüm bunları tam şu an kapısına dayanıp üzerine atlayarak çözebilirdim ama sabretmem gerektiğini biliyordum. Her ne kadar göz göre göre yaptığı, yazdığı ve gönderdiği şeyler benim aklımı çelse de..
Hassas birisi olduğunu ve zor şeyler yaşadığını anlamıştım. Ona yardımcı olmayı çok istiyordum ama ona sarılmak dışında başka hiçbir yardımım olamayacak kadar yabancıydık.
O yüzden bekliyordum. Karşıma çıkmasına, ayaklarıyla gelip beni istediğini yüzüme söylemesine ihtiyacım vardı.
Aksi takdirde rüyalarıma giren pozisyonlarımızı şimdi kapısına dayanıp uygulayacaktım. Derin bir nefes aldım üzerimdeki siyah atleti çıkarıp.
Her şeyin zamanı, her şeyin vakti vardı. Afitap için.
Sanırsam soğuk bir duş alırsam iyi olacaktı.
Bölüm Sonu. Ve arkadaşlar hayır tabii ki Merih kel değil fotoğraf çok hitap ediyordu o nedenle aldım ahshahshahs. İyi geceler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AFİTAP (texting)
Teen Fiction~Siz; *fotoğraf ~Merih Uluveli; Bana bunları atmaya devam edersen hiç iyi şeyler olmayacak. ~Siz; Bu söylediğin beni meraklandırdı, nasıl şeyler olur mesela devam edersem?? ~Siz; *fotoğraf ~Siz; Mesela böyle bir şeyin bedeli ne olurdu kii? Gözüm on...