3. Bölüm: *Fotoğraf

14.6K 170 6
                                    

İlham perilerim, yorgun ellerim. Keyifli Okumalaar!

~Siz; Ağırlık çalışırken boynunda beliren damarlar beni azdırıyor.

~Siz; Sen içimde gelip giderken de o damarların boynunda belirginleşmesini izlemek isterdim.

~Siz; Ah, düşünsene. Hayalin bile beni ıslatmaya yeterli oluyor. (15.34)

İletildi.

(...)

~Merih Uluveli; Siktir. (19.03)

~Merih Uluveli; Bugün buradaydın yani.

~Siz; Tüh, telefonunu kontrol etseydin belki de beni yakalayabilirdin..

~Merih Uluveli; Seni istesem şimdi de yakalarım. Elime geçirir ve aklıma getirdiğin her bir şeyi uygulamaya dökerdim. Ve sen daha başındayken bayılırdın.

~Siz; Bunu ben kucağında zıplarken de söyleyebilecek misin? Senin deli gibi adımı inlediğin zamandan bahsediyorum.

~Merih Uluveli; Bunu o zaman gelince görürüz. Sonuçta,

~Merih Uluveli; Sonuçta o damarlar sadece boynumda yok :)

~Siz: Görmeden inanmam.

~Merih Uluveli; *fotoğraf

Gördüğüm tek gönderimlik fotoğraf yazısıyla nefesimi tuttum. Eğer.. eğer böyle bir şey attıysa.. Hasiktir! Cidden ölebilirdim. Belki kapıyı açar kapısına delicesine vurur sonradan da kapıyı açtığı gibi dudağına yapışır sonra da onu benim yapardım.

Yavaşça fotoğrafa tıkladığımda gördüğümle rahat bir nefes aldım. Bana çıplak üstünü atmıştı. Ekran görüntüsü alıp mesaj attım.

~Siz;

~Siz; Korkaklık yapıp böyle tek görüntülemelik falan atacaksan işimiz zor Merih Uluveli

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

~Siz; Korkaklık yapıp böyle tek görüntülemelik falan atacaksan işimiz zor Merih Uluveli.

~Merih Uluveli; Sadece biraz gerilim yaratmak istedim. Fotoğrafı 1 dakikaya yakın süre açmadığından da istediğimi aldığımı düşünüyorum.

~Siz; Madem öyle,

~Siz; *fotoğraf

Gönder tuşuna bastıktan sonra fotoğraf kısa süre içinde teslim edilmiş ve saniyeler geçmeden açıldı olmuştu.

Bir süre hiçbir şey yazmadı. Merih Uluveli'nin belki de şu anda kendisiyle ilgilenmesi gerekiyordu, bilemezdim.

~Merih Uluveli; SİKTİR.

~Merih Uluveli; Fotoğrafa tıklarken bana çıplak göğüslerini atacağını düşünmüyordum.

~Siz; Ben böyle gerilim yaratmayı tercih edeceğim sanırım. Yani alt tarafındaki gerginlikten söz ediyorum.

~Merih Uluveli; Gerginliğini alacağın zamanlar da gelecek.

~Merih Uluveli; Alt tarafimdan bahsediyorum.

~Merih Uluveli; Bembeyaz dolgunluklarının, pembe uçlarının arasına geldiğimde mesela.

Bölüm Sonu.
Biraz daha texting ağırlıklı bir bölümdü. İyi geceler.

AFİTAP (texting) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin