Sınır olmadan yorum çok az oluyor.
200 oy 400 yorum olur sanki.
Keyifli okumalar 💜
&&&&
"Acele et öldürecekler beni!"
"Bir dur kızım! Tuş olmuyor!" Diyerek tableti kırarcasına tuşa basıyordu Ateş.
Oynadıkları oyuna kendilerini kaptırmış, oyun oynarken İris'in vurulmasıyla Ateş küfür savurdu. "Beni bekle demiştim. Niye adamların yanına gidiyorsun?!"
İris öfkeyle ona döndü. "Acele etseydin ölmeyecektim Ateş."
Eliyle İris'in ağzını kapattı. "Tamam sus yanacağım şimdi."
Elini itmeye çalışıp konuşmayı denese de ağzından çıkan kelimeler anlaşılmadı. Ateş elini çekip oyuna devam ederken İris onun dikkatini dağıtmaya çalışıyordu. "Yanacaksın Ateş."
"Kapa çeneni dikkatimi dağıtıyorsun!"
"Dikkatin dağılsın diye söylüyorum zaten."
Ateş onu umursamadan oyununa döndü.
"Ben yandım, sen de centilmenlik yapıp kendini feda et."
"Başka emrin? Son levele kadar gelmişim, asla yanmam."
İris hafifçe ona yaklaştı. "Şimdi ne yaparsam yapayım oynamaya devam edeceksin öyle mi?"
"Ne yapacağın, umurumda bile değil İris. İstersen kafamı kopart yine de geçeceğim bu leveli."
"Peki." Diyerek ona biraz daha yaklaştı. Ateş oyununa odaklandığından ona ne kadar yaklaştığını bile fark etmemişti. İris sırıtarak yanağından öptü.
Ateş önce durdu. Gözleri yavaşça İris'i buldu. Oyunu hâlâ devam ederken o sadece İris'e bakıyordu. Karşı tarafın ona saldırmasıyla oyun bitmişti.
"Sen... Az önce ne yaptın?"
İris onun ne dediğini umursamadan kahkaha atarak telefonunu gösterdi. "Sen de yenildin Sarışın. Benim puanım senden yüksek olduğuna göre ben kazandım!"
Ateş'in ağzından çıkan tek şey "Yenildim mi, kazandım mı? Emin değilim." Diye mırıldanmak oldu.
***
-Şu an. (İris'ten devam)Yavaşça kapıyı tıklattım. Yaklaşık 2-3 dakika sonra kapı aralandığında babam gözlerini saklamaya çalışarak benim dışımda her yerde gezdiriyordu. Koyu yeşil gözleri ağlamaktan kızarmış, siyah dalgalı saçları dağılmış haldeydi.
Ağladığını anlamayacağımı mı sanıyordu?
"Hoşgeldin kızım, ben de tam çıkıyordum. Küçük bir işim var."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA SEVERSE: ATEŞ ÇİÇEĞİ
RomanceKüçük alıntılar: ~ "Emret çiçeğim, tüm dünyayı önüne sereyim." "İzin ver sevdiğim, bir gülüşün için ömrümü ver." *** "Sana neden çiçeğim diyorum biliyor musun?" Yaralı ellerini göstererek hafifçe gülümsedi. "Benim çiçeklere alerjim var. Onlara dokun...