M.S.5

3K 227 58
                                    

Keyifli okumalar...

Keyifli okumalar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


&&&&

Eve geldiğimde babama para işini borç alarak hallettiğimi söyleyip yaptığı kurabiyelere gömülmüştüm.

O parayı ondan aldığımdan beri tüm gece Ateşhan'a olan borcumu nasıl ödeyebileceğimi düşünmeden edemiyordum.

Keşke almasaydım.

Gerçi o zamanda sokakta kalırdık.

O da sizi evine alırdı. Kahretsin! Keşke kabul etmeseydin aptal!

Saçmalama, ben adamdan para aldığım için pişmanım bir de evinde mi kalacağım?

Evet? Yakışıklı adam bulmuşsun, hem de zengin, daha ne istiyorsun salak?

Susmanı.

Ne halin varsa gör nankör.

Gözlerimi yumup kendimi uykuya bıraktım.

Madem borç aldım. Ne olursa olsun ödeyeceğim.

***
Sabah kalkar kalkmaz kısa bir duş alıp dolabımdan beyaz tişort ve mavi kot pantolonumu üstüme geçirdim. Saçımı dağınık bir topuz haline getirdim. Sırt çantamı omzuma atıp içeri girdiğimde babam kahvaltılık bir şeyler hazırlamıştı.

"Günaydın güzelim. Gel kahvaltı yapalım hadi."

"Çıkmam lazım, yolda bir şeyler atıştırırım."

"Dur o zaman!" Diyerek bana küçük bir tost yapıp uzattı. Teşekkür ederek elimdeki tostu yiye yiye dışarı ilerledim.

Diğer yandan telefonumu çıkarıp Ateşhan'a mesaj atmaya çalışıyordum.

Ateş Çiçeği: "Uyandın mı?"

Sanki mesajımı bekliyormuş gibi anında çevrimiçi oldu. Mesaj atmasını beklerken arayınca bir an irkildim. Toparlanarak telefonu açtım.

"Günaydın, gül yüzüne hasret kaldığım kadın. Allah 'Uyandın mı?' Mesajı yerine 'Uyudun mu sevdiğim?' Mesajı atacağın günleri görmeyi nasip etsin, amin. Eee Nasılsın çiçeğim?"

Sözlerine göz devirdim. "Saçmalamaya başladığına göre uyanmışsın."

Hafifçe güldü. "Aşk olsun. Ben tüm gece seni düşünüp uykularımdan vazgeçiyorum. Sen ise bana iki güzel sözcük bile söylemiyorsun, darıldım gücendim."

"Çok üzüldüm şimdi." Diyerek sahte bir üzüntüyle devam ettim. "Sen tüm gece beni mi düşündün?"

"Evet."

Ciddi bir ses tonuyla devam ettim. "Düşünmeseydin yavrum. Sana düşün diyen mi oldu?" Dedim ama bir karşılık bulamadım. Bir süre ondan ses gelmedi.

MAFYA SEVERSE: ATEŞ ÇİÇEĞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin