Keyifli okumalar!
Sınır: 50 oy 50 yorum
Not: Sınır dolmadan bölüm gelmeyecektir.
&&&&
Evin yanmasının üzerinden 1 saat geçmişti ve Ateşhan hâlâ aynıydı. Hâlâ kaybetme korkusuyla bana bakıyordu. Tüm bedeni kaskatı kesilmişti ve donuk bir şekilde beni izliyordu. Keskin bakışlarını üzerimde hissedebiliyordum.
Yara kremini elime alıp ona doğru kendimi çevirdim. "Elini ver."
İkiletmeden elini verdiğinde Seda ön koltuktan arka koltuğa doğru dönmüş bizi izliyor, Sedat ise arada bir dikiz aynasından bakıyordu.
Bu derece göz temasında bulunmak beni utandırmıştı. "Şöyle bakmayı bırakacak mısınız artık?"
Seda "Nasıl bakıyoruz?" Diyerek aynı şekilde bakınca gözlerimi kaçırdım.
"Böyle işte. Zombi olup dirilmişim gibi davranıyorsunuz."
Sedat "Pek de haksız sayılmayız." Diyerek az önce olanlara vurgu yaptı. Ateşhan ise teoki vermeden izlemeye devam ediyordu. Elimi gözlerinin önünde sallayıp "Sen iyi değilsin sanki sarışın." Diyerek yüzümü ona yaklaştırıp donuk suratına baktım. "Yüzün bembeyaz olmuş, kanın çekilmiş. Bir hastaneye falan mı gitsek?"
Ateşhan "Ben iyiyim." Diyerek gözlerini benden çekip dışarıya bakmaya başladı. En azından konuştuğu için biraz rahatladım. Avuçlarımın arasındaki elini de çekecekti fakat "Daha bitmedi." Diyerek ona engel olmuştum. Kremi sürüp sargı bezini elime aldım. Ateşhan "Kanamıyor İris. Sadece tahriş oldu. Bu fazla değil mi?" Diyerek sargı bezini işaret etti.
"Yarayı temizleyip kapatmazsak enfeksiyon kapar."
"Tamam, açık bırakalım da oksijen alsın."
Göz devirerek alnımı işaret ettim. "Sence burada salak yazıyor mu Ateş?"
Dudakları kıvrıldı. Ne inkar etti ne de onayladı.
"Elinin boş durmayacağını ikimizde biliyoruz en azından önlemimizi alalım."
Ateşhan gülümseyerek "Sen nasıl istiyorsan öyle olsun." Dedi ve başıyla beni onayladı.
Sargı işini halledip önüme döndüm bende. Biraz sonra bir otelin önünde durduğumuzda "Otelde mi kalacağız?" Dedim şaşkınlıktan neredeyse bağırarak. "E filmlerde genelde zengin adamların birden fazla evi olur. Senin evin yok mu cidden? Hiç yatırım yapmadın mı?"
Ateşhan göz devirdi. "Tabii ki de var çiçeğim. Sadece emniyetli bir yer ayarlamak istiyorum ve panikle yanlış kararlar almak istemiyorum."
"Ama otele nasıl güvenebiliyorsun? Burası çok tehlikeli bir yere benziyor. Çok ıssız."
Başıyla beni onayladı Seda. "Çünkü bu otelde kimse konaklamıyor."
İcimdeki korku daha da artmaya başlamıştı. "Neden? Lanetli falan mı burası?"
Ateşhan "Kendimi övmeyi sevmiyorum." Diyerek bana cevap vermeye tenezzül etmeden arabadan indiğinde gözlerim Sedat'ı bulmuştu. Sedat "Otel bizim yenge. Tüm müşterileri diğer otelimize aktardık." Diyerek göz kırptı ve arabadan indi. Kemerimi çözüp arkalarından ilerlerken Ateşhan adımlarını yavaşlatıp ona yetişmemi bekledi.
"Tüm Türkiye senin galiba."
Ateşhan sadece gülümsedi. Seda Ateşhan'ın bu hâline sırıtıp "Zengin ve alçakgönüllü." Diyerek bir damat adayını değerlendirmesini yaparcasına alay geçti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA SEVERSE: ATEŞ ÇİÇEĞİ
RomanceKüçük alıntılar: ~ "Emret çiçeğim, tüm dünyayı önüne sereyim." "İzin ver sevdiğim, bir gülüşün için ömrümü ver." *** "Sana neden çiçeğim diyorum biliyor musun?" Yaralı ellerini göstererek hafifçe gülümsedi. "Benim çiçeklere alerjim var. Onlara dokun...