Ahoj, jmenuji se Luky, je mi 18 let a jsem omega. Ale to mi nějak nevadí, protože moje maminka mi vždy říkala, že to není nic špatného a že jsem moc silný chlapec. No, moje maminka byla tou nejlepší osobou a nejlepší kamarádkou v mém životě. Bohužel mi umřela, a od té doby se můj život hodně změnil. Moc mi chybí a první tři roky jsem odmítal jakoukoliv společnost, dokonce i tu tatínkovu, za což jsem se pak nenáviděl. Ale už je to lepší, i když se mi nechce moc do společnosti, protože bych musel být v přítomnosti alf, a ty já nesnáším. Myslí si, že když si lusknou prsty, tak my omegy hned uděláme, co chtějí. Haha, tak to určitě! Jsou opravdu namyšlení, jsou zlí a vůbec si neuvědomují, že i my máme city. Proto, když můžu, jsem nejraději s mým tatínkem, kterého miluji. On jediný je slušná alfa, ale už taky stárne a bojím se, že dlouho tu se mnou už nebude. Ale o tom radši už mluvit nebudu, abych něco nepřivolal. Jinak jsem nejraději přeměněný za vlka. Jsem bílý chlupatý vlk s modrýma očima, no, někdy je mám zlaté. Moje maminka vždy...říkala, že to není vzácné, tak jí to věřím.
Ahoj, jmenuji se Viktor, je mi 25 let a jsem Alfa. Mám svou smečku, jsem hodný kluk, dokud někdo neublíží mojí rodině, což je smečka. Rodiče už nemám, a tak jsem se musel stát brzy vůdcem smečky. Jsou to všichni hodní lidé. Nemám ještě svou omegu, ale všichni mi říkají, že se ten správný čas objeví. Doufám, že to bude brzy, chci se totiž o svou krásnou omegu starat a díl si založit rodinu. Jdeme zrovna běhat, tak se jdu přeměnit na vlka. Jinak můj vlk je černý, mám zlaté oči, ale když se na ven žene moje Alfa, jsou červené, a to potom je zlé.
Luky
Je 9 hodin ráno a já právě jdu do kuchyně udělat snídani pro sebe i tatínka.
Udělal jsem toast tatínkovi, udělám kafe, a sobě si udělám čaj.
Tatínkovi nebylo dobře, tak mu to odnesu do postele, ať odpočívá.
Zaklepu na dveře od pokoje a vyčkám na souhlas vejít.
Když se mi ozval souhlas , tak jsem otevřel dveře "Nesu ti snídani, tatínku, a kafe.""Děkuji, Luky, jsi moc hodný."
"Nemáš zač, tatínku. Jak ti je?"
"No, už je to lepší, ale raději ještě budu ležet."
"Ano, jen odpočívej, o všechno se postarám."
"Co bych dělal, kdybych tě neměl?"Popřál jsem dobrou chuť a šel dělat oběd.
Když už bylo vše připravené, šel jsem za taťkou, jestli bude jíst.
Už to byl zase on, takže mi řekl, že hned přijde....
"To krásně voní, Luky,,
Řekl mi, a já byl šťastný, no nevím, jestli mu to bude chutnat.
"Děkuji, ale ještě jsi to neochutnal,, snad to bude i dobré.
"Určitě bude, jo, a pozval jsem na oběd Filipa, musíme něco dořešit,,.Oh ne, proč zrovna Filipa? Filip je Alfa a dost drzý. Když jsme se viděli naposledy, osahával mě. Tatínkovi jsem to neřekl, protože spolu pracují a potřebují mezi sebou dobrý vztah. Moje znechucení jsem nedal najevo a prostě jen odpověděl.
"Dobře, tatínku,,
Uslyším zvonek a už teď je mi na zvracení, ale co zmůžu? Nic, vůbec nic.
Jdu otevřít. Jen abyste věděli, jsem dobře vychovaná Omega, vím, jak se chovat slušně k Alfům, bohužel i k Filipovi.
Otevřel jsem dveře a vidím ten jeho odporný úsměv. Nechtěně se zašklebím, ale hned se kouknu dolů a pustím ho dovnitř.
Samozřejmě, ten magor nezapomněl mi sáhnout na můj zadek. Tak moc rád bych mu dal do držky, ale nemůžu....
"Dobrý den, pane,,
"Ahoj, Filipe, jak se vede?,,
"Dobře, děkuji za optání. Paní, tady to krásně voní,,.
ČTEŠ
Vlk který nevěřil v lásku
WerewolfJedná se o vlka omegu, který nemá štěstí. Maminka mu umřela, když mu bylo 7 let. Tatínek je milující Alfa, ale už stárne a bojí se o osud svého syna. Omega nemá moc v lásce Alfy, jsou totiž zlé. Myslí si, že když jsou Alfy, tak mohou všechno, a když...