4 promiň Luky

369 18 2
                                    

Luky

Ráno jsem se vzbudil celý zpocený a celý rozpálený. Chvíli jsem si myslel, že mám třeba jen teplotu, ale když jsem ucítil tlak v podbřišku, tak jsem zpanikařil.
Sakra, jak jsem mohl zapomenout na svůj heat? Co teď budu dělat? Měl jsem hned odejít, nebo si říct o prášky. Já totiž beru prášky, které vám zmírní heat. No, já si jich pro jistotu beru víc a většinu toho prospím, ale co budu dělat tady, sakra?
Po nějaké době jsem se zcela poddal heatu a můj mozek jaksi teď neví, co dělá.

Aniž bych si to uvědomil, nějakým způsobem jsem se začal třít o matraci. Vrněl jsem, ale nebylo to to, co potřebuji. Moje tělo potřebuje Alfu, a je mi jedno, kterou. Jinak jsem furt vlkem. Asi po hodině jsem usnul.

Vzbudila mě nádherná vůně. Tak jsem se hned otočil a uviděl krásného Alfu. Ano, byl to Viktor, kdybyste to ho věděli. Hned jsem ze sebe vypustil svou vůni, která Alfě říká, že je Omega v heatu a potřebuje Alfu, aby mu pomohla od bolestí. Ano, heat je docela bolestivý.

Hned jak Alfa pochopila, odstoupila o pár kroků dozadu. To se mi ale vůbec nelíbilo, proto jsem seskočil na zem a šel jsem k němu. Chvíli jsem na něj jen koukal a kňučel, ale pak jsem se o něj hlavou začal mazlit. On ale nic, jen stál a koukal. Připadalo mi to, jakoby snad vůbec nedýchal. Tak jsem si sedl před něj a chtěl jsem vzít jeho rozkrok do pusy, ale to mi nešlo. Potom jsem si uvědomil, že jako vlk toho moc nezmůžu, a tak jsem se poprvé za celou dobu, co jsem tady, proměnil na člověka. Alfa se trochu usmála, ale to bylo vše. Rukou jsem ho začal hladit po tváři. Už jsem vám řekl, jak moc je krásný? Přišel jsem úplně k němu a začal jsem ho líbat na krku. Začal jsem se o něj třít a vzdychat mu do ucha, ale Alfa zase nic. Už jsem byl zoufalý, trochu jsem zvyklý. A začal jsem ho vyslékat, a to už reagoval.

Jenže ne tak, jak bych si přál. 
Chytil mi ruce a odstoupil. 

"Promiň, Luky, máš heat, nevíš, co děláš, a potom toho budeš litovat,"

řekl mi. 
Zavrčel jsem na něj a snažil jsem se k němu dostat, jenže měl kurva velkou sílu, takže se mi to nepodařilo. 
Začalo mě to hodně bolet a začaly mi téct slzy z očí. 

"Prosím, bolí to,"

řekl jsem plačtivě. 
Ale v tu chvíli do pokoje přiběhl Erik. 
Hned jsem se Viktora pustil a běžel jsem za Erikem, toho jsem obejmul a začal pusinkovat, jenže řekl:

"Promiň, Luky, je to pro tvoje dobro,"

  píchl mi injekci, a do 2 minut jsem usnul.

Viktor

Ráno jsem vstal a jako každý den jsem si šel udělat ranní hygienu. Poté jsem se odebral do kuchyně, kde jsem se najedl a udělal snídani Sněhurce.
Potom jsem se odebral do pokoje Lukyho. Těsně před dveřmi mě praštila vůně heatu.
Aspoň že beru prášky a umím se dobře hlídat, ale raději nebudu moc dýchat.
Otevřel jsem dveře a naskytl se mi výhled na zpoceného vlka. Bylo mi ho líto, moc dobře vím, co dělá heat  omegam. No, on to bude mít horší, je tu spousta Alf.

Přišel jsem k němu, položil mu jídlo a chtěl odejít, jenže vlk, hned co ucítil mou vůni, se probral. Odstoupil jsem a on hned seskočil na zem a šel ke mně.
Začal se mazlit, potom toho zanechal, sedl si přede mě a chtěl mi vzít můj rozkrok do pusy, ale to mu nešlo, díky bohu. A tak zakňoural a proměnil se v člověka.

Zůstal jsem stát a kochal se jeho krásou. Ještě nikdy jsem neviděl krásnějšího kluka, krásnější omegu. Byl to nejkrásnější, co jsem kdy viděl. Trochu jsem se usmál, on mi to oplatil, začal si mě prohlížet a hladit mě.

Vlk který nevěřil v lásku Kde žijí příběhy. Začni objevovat