Viktor
Uběhly už dva týdny od oslavy a dá se říct, že i usmíření s Lukym. Nemyslete si, že si toho nevážím. Vím, že by mi to vůbec nemusel odpustit, ale za ty dva týdny jsme se nepohádaly ani jednou, což je úspěch, protože je Luky víc protivný a protivný. Dneska ho bolí bříško, takže půjdeme k Harrymu, a mám takové podezření, že se porod neskutečně moc rychle blíží a já jsem víc ochranářský.
,,Klid, Viktore, bude to dobré, uvidíš,"
Uklidňovali mě kluci, jenže snad nemusím připomínat, jaké je riziko, že ne? Slíbil jsem Lukymu, že to zkusíme tak, jak on sám chce. Není to o tom, že podceňují svou omegu, to vůbec ne, ale prostě ho miluju a pokud víte, co je pravá láska mezi Alfou a Omegou, tak víte, že nedopustím, aby mi odešel. Ale někdy je víc tvrdohlavý než já, a to je to malá omega.
No, jak říkám na začátku, když jsme našli Lukyho a koupaly ho, tak si určitě pamatujete, že mi tu pár kluků pokousal, takže má omega samozřejmě kuráž má.
Čas 12:00
,,Tak co, zlato, půjdeme?"
optal jsem se své lásky, která tu kňourala nejspíš bolesti.
,,Jo, jdeme,"
Nemohl jsem se dál koukat, jak se mu špatně chodilo, a tak jsem si ho vzal do náručí jako princeznu. On mi omotal ruce kolem krku a dal mi malou, ale přesto plnou lásky pusinku.
,,Asi do zítra budu rodit,"
zakňoural. ,,Uvidíme, co nám řekne Harry, ano?"
Utěšoval jsem ho.
U HARRYHO
,,Tak jo, kluci, už se nám to blíží. Předce neporodíš dneska, ale zítra určitě,"
Usmál se na Lukyho a na mě se podíval, jako by mi chtěl něco říct.
,,Luky, píchnu ti něco na bolest, ano? Potřebuješ se trochu prospinkat, abys měl sílu dostat své miminko na svět,"
,,Dobře, tak jo," pošeptal.
,,Pokud je vysílený už teď, jak bude probíhat porod?"
,,Klid, ta injekce by mu měla dát sílu a snad jsme se domluvili, že kdyby něco, tak mu udělám akutní císařský řez. Myslím si, že to dopadne dobře, ale musí tě mít u sebe neustále od teď až do porodu. Musí cítit tvou přítomnost."
,,Jasně, ani by mě nenapadlo teď nebýt u něj," povzdychl jsem si a šel za ním.
___________________________________
LukyTo, že mi bude čím dál tím hůř, mi bylo jasné, ale ráno jsem se probudil strašnou bolestí a nedalo se to vydržet, takže ano, kňoural jsem. Umíte si představit, jak moc to bolí? Když jsme šli k Harrymu, potvrdily se mi mé myšlenky, že porodím až zítra, ale myslel jsem si, že to bude jinak. Nebo jsem si to asi jenom přál, určitě by mě nenapadlo, že mi musel hned něco dávat na bolest. Myslel jsem si, že to zvládnu, ale co když ne? Co když nezvládnu celou dobu tlačit a poslouchat pokyny Harryho? Hrál jsem si na hrdinu a teď se na mě podívejte. No jasně, někdo by si řekl, že jsem úplně normální omega a že je v pořádku se bát a že vše zařídí má Alfa. Jenže já jsem na tu svou řval, že to jasně zvládnu. Co mu mám teď jako říct? Je jasné, že cítí mé pocity a udělá vše proto, aby mě uklidnil, ale čím víc to bolí, tím víc se bojím, že to nezvládnu. Nechtěl bych, aby se kvůli mě něco miminku stalo.
ČTEŠ
Vlk který nevěřil v lásku
Hombres LoboJedná se o vlka omegu, který nemá štěstí. Maminka mu umřela, když mu bylo 7 let. Tatínek je milující Alfa, ale už stárne a bojí se o osud svého syna. Omega nemá moc v lásce Alfy, jsou totiž zlé. Myslí si, že když jsou Alfy, tak mohou všechno, a když...