17. nezvaný hosté

231 17 0
                                    


Viktor

Mezitím co Luky musel být v Harryho ordinaci, já jsem se věnoval pracovním věcem. Samozřejmě že jen chvíli, protože jsem dlouho bez mého vlčete nevydržel, a hlavně jsem cítil přes naše pouto, že se mu stýská. Měl jsem v plánu jít teď za ním, ale to by mě nesměl chytit Derek.

,,Alfo, nerad vás zdržuji, ale vyskytly se problémy s jednou smečkou, co se neustále přibližuje k našemu území,"

já jsem silně zavrčel.

,,To si dělají ze mě už prdel," řekl jsem nasraně. Všichni ví, že potřebují být kurva u svého štěňátka, a přitom každý dělá všechno proto, abych u něho nebyl.

Bez jakýchkoliv slov jsme se vydali do kanceláře, kde jsem sjednal poradu.

,,Jak jistě víte, nějaká vymrdaná smečka se přibližuje na naše území. Musí to být nějaký vypatlaný kokoti, jelikož neví, že jdou pomalu, ale jistě pro smrt! Proto se rozdělíte do skupin a budete mít hlídky. Když někoho zaznamenáte, zadržte je a přineste. Pokud by ale na vás nějaký vyjebanec zaútočil, zabte ho! O všem mě budete informovat, a až se vyřeší tenhle problém, budeme plánovat útok na toho psychopata, co mi sáhl na Vlče. Je to všem jasné?"



To jsem ještě ale nevěděl, že ti magoři, co k nám míří, jsou smečka s Filipem.

,,Ano, Alfo," řekli jednohlasně a já se na ně usmál.

,,Pozdravujte omegu, pane," prohlásil jeden z vlků a já na něj kývl, že jo.

A už jsem si to mířil za mým vlčetem. Doufám, že mu bude už dobře.

Otevřel jsem dveře, kde byl můj miláček.

,,Ahoj, štěňátko," prohlásil jsem zamilovaně a on se na mě hned koukl, zajiskřilo se mu v očích a usmál se na mě.

,,Ahoj," řekl šťastně a už ke mně natahoval své ruce. Přišel jsem k němu a obejmul jsem ho. On mě u sebe silně mačkal, no ovšem stýskalo se mu. Luky je na mě víc upnutý kvůli poutu a těhotenství.

,,Moc mi chybíš, kdy už budu moct odejít a být s tebou? Už je mi vážně dobře."

,,Zeptám se Harryho, ano?" Pohladil jsem ho a on zavrněl.

,,Dobře," usmál jsem se na něj, a on mě přitáhl do polibků. Miloval jsem, když byl mazlivý, nebo když byl tak moc nadrženej a chtěl to po mně furt.
Bože, na co zase myslím?
Raději jsem se od polibků oddělil, abych náhodou po něm nevyjel. Jemu by to nevadilo, ale už vidím, jak by Harry vyšiloval.
Vlče zakňouralo a mě to lámalo srdce.

,,No tak, lásko, jsem tady, ano? Jen musíme být opatrní, a až tě Harry pustí, tak se budeme mazlit, platí?"

On se na mě usmál tím nádherným úsměvem a v poutu jsem cítil vzrušení.

,,Moje malá omega má svoje chutě, hm?"
Pošeptal jsem mu do ouška.
Rád bych si ho vzal a uspokojil jeho touhy, ale ne tady, proto jsem zavolal Harryho a ten hned přišel.

,,Děje se něco?" Vypadal vystrašeně.

,,Ne, nic, jen jestli si ho už můžu vzít?"

,,Myslím, že už je naprosto v pořádku, takže jo, ale nesmí se stresovat."

Na to jsem jen kývl a vzal šťastného Lukyho do náruče jako princeznu, a on se začal smát.

,,Lásko, já umím chodit."

,,Pšttt." 

Na to mi jen položil hlavu mezi rameno a krk a dýchal mou vůní. 

Přišli jsme do pokoje a povídali jsme si. 
Leželi jsme a koukali na nějaký seriál. 
Luky mě začal hladit po bříšku až dolů, a já ho zastavil. 

Vlk který nevěřil v lásku Kde žijí příběhy. Začni objevovat