22.

184 14 0
                                    

O pár měsíců později.

Luky
Už jsem v 8. měsíci těhotenství, a nepřipadá v úvahu, abych měl alespoň na jeden den klid. Viktorovy sliby se ukázaly jako chyby, kterým jsem vždy uvěřil. Poslední 2 měsíce tady skoro ani není, je mu vše jedno a když přijde, tak je protivný, vždy se pohádáme, ale to by bylo ještě dobré.

Jenže on kašle i na smečku, která je,  jeho rodina.

Za tu dobu jsem s nimi víc než jejich alfa.

Vždy, když se s Viktorem pohádáme, tak při mně všichni stojí, za což jsem rád, ale nevím, jak dlouho tohle ještě vydržím. Nejraději bych šel na pár dnů jinam, ale kam? Dneska je taky rozruch,

,,Luky, měl by jsi si chvíli odpočinout,"

napomenul mě Harry. Povzdechl jsem si,

,,copak můžu?" Mám strach, že předčasně porodím. Ale nejhorší na tom je, že Viktor moc dobře ví, jak se cítím, ale je mu to u prdele. Každý člen naší rodiny je na něho naštvaný, ale neodváží si nic říct, natož já. Mu vždy řeknu, co si myslím, a je mi jedno, co to bude mít za důsledky. Minule mi dokonce dal i facku, a tak jsem s ním 2 dny nemluvil, od té doby na mě nesáhl.

Jdu chodbou a někdo zazvoní, tak jdu otevřít. Když jsem otevřel dveře, stál tam nějaký pán.

,,Ehm, dobrý den, potřebujete něco?".

Optal jsem se s úsměvem. Alfa naproti mně si mě prohlédla a také se usmála.

,,Dobrý den, já jsem Strýc Viktora a přišel jsem ho navštívit,"

,,Já jsem Luky, mate Viktora, Pojďte dál, ale zklamu vás, Viktor tady není,"

řekl jsem smutně. Povídali jsme si celý den, i bříško si pohladil. Zdá se mi fajn, nevím, co vždy má Viktor za problém. Teď jsme venku před domem a slyšíme pištění kol.

Aaa, Viktor se uráčel přijít domů a to ve stylu. Rychlým krokem se ke mně dostal a začal na mě řvát.

,,Jasně jsem ti kurva řekl, že se smím strýcem nebudeš stýkat, čemu do prdele nerozumíš?"

,,O co ti jde, Viktore, jestli máš zase ty tvoje výbuchy vzteku, tak se otoč a jdi si ho vybít do lesa, s neřvi na mě pokaždé, co se uračíš přijít, máš furt nějaké kecy,"

taky jsem zařval, kluci na mě koukali a přišel i strýc.

,,Navíc, tvůj strýc je fajn."

,,To kurva není,"

,,A ty mě budeš poslouchat, já jsem tvá Alfa! a ty jen má omega."

,,Taky být brzy nemusím. "Viktore, já vážně nevím, co ti je, ale měl by sis  uvědomit, jak se chováš. To, že jsem ti ukradený, já, je jedna věc, ale to, že budeš srát i na smečku na lidi, kteří by kvůli tobě přišli o život, je ta druhá věc. Uvědom si to dřív, než bude pozdě, s přijdeš i o ně, protože každému ta trpělivost jednou dojde."

,,Ticho," řekl prostě.

,,Kde je ten Viktor a Alfa, kterého jsem miloval a znal?" Pošeptal jsem.

,,Tak si jdi za jiným, když se ti to nelíbí," zařval na mě.

,,Jestli se nevrátíš do starých kolejí, tak zruším pouto,"

Vlk který nevěřil v lásku Kde žijí příběhy. Začni objevovat