27

152 13 2
                                    

O 3 měsíce později

Oliver..

Dneska máme s Erikem výročí našeho vztahu a já nevím, co mu mám dát, nebo jestli to vůbec slavit. Možná bych mu mohl udělat nějakou dobrou večeři nebo tak něco.

Za ty 3 měsíce se toho stalo docela dost. Například jednou jsme se zase tak moc pohádali kvůli dítěti, že jsem se rozhodl brát prášky, abych neotěhotněl.

Erik o tom neví a ani mu to nemám v plánu říkat. Vždy jsem si myslel, že jeho kecy jsou v pohodě, ale on to všechno myslí vážně, a mě to docela vážně mrzí. Jednou mě napadlo, že by mi mohl říct, že buď on, nebo dítě, a já bych si samozřejmě vybral jeho.

Kluci dneska mají práci a já odpočívám, protože mi po těch práškách není dobře. Teď si zrovna dělám čaj a k tomu , nějaké dobré sušenky nebo cokoliv sladkého. Přemýšlím, zda bych neměl dojít k Harrymu a optat se ho, jestli nemám  změnit léky.

Ale na druhou stranu ho nechci otravovat. Tak moc se o nás všechny stará, že si zaslouží mít od nás klid. Kluci teď přišli a Erik hned šel ke mně. Snažím se na sobě nedávat nic znát, protože nechci, aby mi zase řekl, že se chovám jak dítě.

„Ahoj,“ pozdravil mě a obejmul mě.

Objetí i pozdrav jsem mu oplatil, ale hned jsem se odtáhl a napil se čaje, který už teď kvůli mému přemýšlení vystydl.

„Počkej, udělám ti nový, nebudeš pít studený.“

„Dobře, děkuji. Přineseš mi ho prosím do pokoje? Půjdu si lehnout.“

Nato mi řekl, že jo, a já se hned sebral a šel do pokoje.

„Na, tady máš ten čaj,“

usmál se na mě a sedl si ke mně.

„Děkuji, zlato.“ Vzal jsem si od něj čaj a hned jsem se napil. Neunikl mi jeho pohled. Kouká se na mě, jakoby měl něco udělat, nebo jakoby se snažil přijít na to, co mi je.

„Oli, je vše v pořádku?“

Já to říkal, asi něco tuší, a to se snažím dělat, že ne. Asi nejsem moc dobrý herec.

„Ano, je. Proč by nemělo?“

Chytl jsem ho za ruku, abych mu dal jistotu, ale asi se mi to moc nedaří.

,,Oli, tak chováš se divně už dlouho. Já nechci, abys byl smutný, a cokoliv tě trápí, nebo jestli tě něco bolí, tak mi to můžeš říct,"

je tak pozorný. Ale nemůžu mu přece říct, že beru prášky, to by mě zabil, už jen kvůli tomu, že mi to jako Alfě ničí zdraví. Říkám to furt, já měl být Beta nebo Omega, vůbec se nechovám jako Alfa.

,,Já vím, lásko," nahnul jsem se a dal mu pusu a následně obejmul.

,,No dobře, dneska máme významný den,"

usmál se a já též.

,,To ano, lásko, máš něco v plánu?"

,,Nooo, mohli bychom jet k vodě, tam, jak to máš rád."

Tam to milujuuuu.

,,Tak joooo, kdy jedeme?" vyskočil jsem z postele, až se mi z toho zamotala hlava.

,,Brrr, pomalu, nebo se mi tu ještě něco uděláš."

,,Neboj, lásko, tak půjdeme, jen ti chci dát ještě nějaký dárek." Erik si totiž přál podepsanou, kartičku od jednoho fotbalisty, se mi  povedlo sehnat, a k tomu jsem mu ještě nechal udělat naši fotku ve sklu s datem a našimi jmény.

Vlk který nevěřil v lásku Kde žijí příběhy. Začni objevovat