13 vše bude jako dřív

264 11 0
                                    

O 2 měsíce později

Viktor...

Za ty dva měsíce se událo spoustu věcí, jak hezkých, tak i těch nehezkých. Lukyho jsem zatím o ruku nepožádal, vlastně ani nevím proč, ale nejspíš jsem se bál, že mi řekne, že je to ještě brzo. A tak jsem si nechal prstýnek schovaný v mé pracovně.
Poslední dobou mám spoustu práce, a tak mám i málo času na svou úžasnou těhotnou omegu, které už krásně trochu vyrostlo bříško. Trochu mi vyčítá, že na něj nemám čas, a když jo, tak jsem trochu protivný, což se mu pochopitelně nelíbí, a tak chodí vždy za Erikem nebo Harrym.
Právě teď jsem, jak jinak než v mé pracovně, a přemýšlím, že by bylo dobré ke všemu pustit mou Betu, která se Oto postará, a já budu moct být s Lukým.

Ty jeho nálady jsou vážně k nevydržení. Buď je protivný, nebo brečí. Někdy mám chuť mu nacpat pusu masem, aby alespoň do doby, než to vše sní, bylo ticho. Zavolal jsem si mou Betu, která přišla okamžitě. Zaklepala na dveře a já jí povolil vstoupit dovnitř.

„Alfo, co si přejete?“

,,Potřebuji, abys mě tady zastoupil a udělal veškerou práci. Potřebuji si odpočinout a být se svou Omegou.“

Nato už jen Beta kývla hlavou na souhlas a já s poděkováním odešel do naší ložnice. Po otevření dveří jsem mohl spatřit Lukyho, který sedí na posteli, hladí si bříško a mračí se. Musel jsem se uchechnout.

,,Luky," řekl jsem, abych na sebe upoutal jeho pozornost, a to se mi i povedlo.
Omega se na mě podívala a trochu svůj mračící se obličej polevila.

,,Ahoj," řekl potichu.  ,,Přišel jsi se na nás podívat?" řekl smutným tónem a z našeho pouta jsem ucítil smutek.
Povzdechl jsem si.

,,Ne, Luky, nepřišel jsem se na vás jen podívat, ale přišel jsem s vámi trávit každou minutu," usmál jsem se.
,,Jak to myslíš?".

,,Všechnu práci jsem dal mojí Betě, takže už budeme zase spolu," usmál jsem se.
,,Vážně?" zapištěl a skočil mi kolem ramen.

,,Ano, lásko, moc se omlouvám, že to tak dlouho trvalo". Objál jsem ho silně.

,,To nevadí, hlavně že už s námi budeš. Miluju tě,"

políbil jsem ho a řekl, že ho taky moc miluji. ,,Půjdeme si lehnout?" Nato už jen přikývl, lehli si a cítil jsem vzájemné štěstí a radost. Už se od něj vážně ani nehnu, slíbil jsem si pro sebe a hodlal to dodržet.

Luky, 

Furt jsem přemýšlel, co jsem tak strašného udělal, že Viktor radši tráví čas v práci než se mnou a se svým dítětem. Ale kluci mi řekli, že nic, a já jim to i věřil, protože jsem usilovně přemýšlel o tom, co jsem provedl, a za boha mě nic nenapadlo. A když přišel do ložnice s tím, že už s námi zůstane a bude to  jako dřív, nemohl jsem být šťastnější. Vysvětlil mi potom, že měl hodně starostí a práce, a já tak trochu pochopil, ale i tak mi bylo bez něho smutno. Přikulil jsem se na jeho stranu. Koukal jsem se na něj, jak spal, teda to jsem si myslel. Jemně jsem ho pohladil po tváři
,,Ty nemáš vůbec tušení, jak krásný jsi a jak moc po tobě toužím."

Řekl jsem potichu, ale Alfa otevřela oči a usmála se na mě. Já jsem na něj vykuleně koukal.

,,Promiň, nechtěl jsem tě vzbudit," řekl jsem hned, a on si mě přitáhl do polibků.  ,,Nespal jsem, lásko, a nápodobně oboje," řekl, a já cítil problém tam dole. Jo, ano, správně, má nadrženost stále neodcházela.

,,Ale ale, copak to tu vidím?" řekl výsměšně a pohladil mě na místě mých problémů.
,,Netrap mě, Viktore," řekl jsem potlačovaně. Viktor se tomu zasmál a já nevěděl, jestli se mám stydět, brečet, zavrčet na něj, nebo se taky smát. Když mě trápí on, tak budu taky. Sedl jsem si na jeho klín a políbil ho na rty. Pohnul jsem pánví a Alfa mi silně zmáčkla zadek. Zavzdychal jsem, když jsem si byl vědom toho, že Alfa je taky maximálně vzrušená. Tak jsem toho nechal, lehl jsem si vedle něj, přikryl jsem se dekou a tím, že jdu spát. Alfa na mě koukala s otevřenou pusou a překvapeně.

,,To nemyslíš vážně" vyhrkl ze sebe. 

,,Myslím, Viktore, dobrou," řekl jsem a musel jsem opravdu zadržovat smích. 

Alfa mě rychle přetočila na záda a já se trochu lekl toho, že jsem ho možná naštval, ale on se jen nahodil úšklebek, nahnul se ke mně a políbil mě a pošeptal

,,Tady rozkazuji já, ne ty." Tohle by mě mohlo zabolet, ale vím, že to tak nemyslel.

,,Je to pravda, má malá omego?"

Ahaaa, on si chce hrát na zvíře a krásku, no dobře.

,,Ano, Alfo, je to pravda," rychle jsem začal kývat hlavou a vypadat u toho vyděšeně. Alfa se hned odtáhla a koukala na mě, jakoby mi to fakt sežral, a když viděl, že mi cukají koutky, tak si oddychl a pokračoval ve své hře. 

,,Takže jistě víš, že spát půjdeš, až ti to dovolím,"  tvářil se vážně. 

,,Vím,"

přikývl jsem, ale on se ještě víc zamračil a já si teď opravdu myslel, že to myslí vážně.

,,Kde si nechal slovo Alfo?" nadzvedl obočí a já si v duchu oddychl.

,,Vím, ty hrozně děsivá, nadržená sexy Alfo,"

řekl jsem, ale po dokončení věty jsme se oba dva rozesmáli na první kolo. 
,,Moc tě miluju," řekl jsem, a on se na mě podíval a usmál se.

,,Já tebe taky." 
,,Strašně moc mi tohle chybělo. Slib mi, že už se mnou budeš." 

"Slibuji, lásko," políbil mě a já cítil vážně únavu. Viktor to vycítil, a tak ze mě slezl, lehl si na záda a vytáhl mě, abych ležel na něm.

,,Dobrou, lásko," usmál jsem se.

,,Dobrou, miláčku, zítra ti to vynahradím." 
Ještě jsem slyšel: (to si piš, dva dny si nesedneš, jak moc tě bude bolet pozadí). 
Ale to už jsem nekomentoval a usnul. Vím, že to jsou jen vyhružky, vždy se zajímá, aby mě to nebolelo, a tak podobně. 
Jsem rád, že už to bude zase dobré a my zase navážeme ten úžasný vztah mezi námi.






Tak jo po dlouhé době je to taková nudná kapitola ale potřebovala jsem tam alespoň něco napsat abych mohla už navázat na normální kapitolu která už bude o něco stát 😄🤨❤️

Vlk který nevěřil v lásku Kde žijí příběhy. Začni objevovat