Viktor.
Lukymu se naštěstí daří dobře a okamžitě se začal starat o malého. Dokonce byl problém, když si ho chtěl Oliver pohladit, Luky na něj začal vrčet jako znamení, že se nemá přibližovat, jinak to nedopadne dobře. To je samozřejmě pochopitelné, omegy jsou v tomhle trochu svině. Týden po narození na dítě nesmí nikdo sáhnout, kromě mě jako otce a máte.
S malyčkým jsme se shodli na jméně Alexandr, je nám to jméno blízké, ale musím se přiznat, byl to boj vybrat pro malého jméno, měli jsme spoustu krásných jmen na mysli.
Dneska společně s mými chlapci přistoupíme před celou naši smečku, abychom přivítali a seznámili se s novým přírůstkem do rodiny a jejich následující Alfu.
Určitě bude Oliver rád, že už nemůžeme říkat, že je tu nejmladší. No jo, budeme si muset najít něco jiného, čím ho budeme provokovat. Luky zase jako vždy šílí.
___________________________________Luky
,,Samozřejmě, že se obávám, ale co když se jim nebude líbit a nebo co když ho nebudou mít rádi?"
Viktor se začal smát jako blázen a já na něj hodil vražedný pohled, jak si to může vážně myslet, že se teď směje. Tohle jsou důležité věci, jde o našeho syna, proboha, když vyroste, to bych chtěl vědět.
,,Ale maličký, přece se nemusíš bát. Všichni z naší rodiny si ho zamilují stejně jako tebe a budou ho milovat celým svým srdcem a budou ho chránit,"
Usmál jsem se a ulevilo se mi.
No jasně, jak jsem vůbec mohl pochybovat, jsem takový blbec.
,,Máš pravdu, promiň" omlouvám se mu, řekl jsem.
,,To nevadí, maličký, máme ještě čas. Co budeme dělat?"
,,Nemáme tolik času, ty vždycky máš čas a pak nestíháme nic."
Řeknu to vážně. Protože znáte Viktora, ten vždycky má dost času a pak se diví, jak je možné, že něco nestíhá.
,,Ale já jsem Alfa, můžu chodit, kdy a v kolik chci."
,,To nebudu komentovat."
No jasně, teď bych mu rád něco řekl, ale nechci, protože je to úžasný alfa a nechci ho urazit.
,,Už se těším, až táta uvidí malého."
,,Já taky bude šťastný a vynikající dědeček."
To je pravda, byl úžasný táta a bude i dědeček.
___________________________________Viktor
Jenom vám to musím vysvětlit, seznamoval jsem prcka jen s lidmi, kteří jsou tu oficiálně.
Dneska to bude pro všechny známí a tak, abyste v tom neměli zmatek.
,,Tak jo, já jsem připravený, a co ty maličký?"
,,Já nevím, asi jo, půjdeme už?"
Přišel jsem k němu, objal ho a políbil.
,,To víš, že jo, jsi úžasný a moc ti to sluší."
,,Zdravím vás všechny, jsem neskutečně vděčný, že jste přišli, úplně všichni, jak moc dobře víte, narodil se mi syn a já bych vám ho rád, všem oficiálně představil."
Vzal jsem si malého od Lukyho a ukázal ho všem.
,,Představuji vám Alfu Alexandra, mého prvorozeného syna."
ČTEŠ
Vlk který nevěřil v lásku
WerewolfJedná se o vlka omegu, který nemá štěstí. Maminka mu umřela, když mu bylo 7 let. Tatínek je milující Alfa, ale už stárne a bojí se o osud svého syna. Omega nemá moc v lásce Alfy, jsou totiž zlé. Myslí si, že když jsou Alfy, tak mohou všechno, a když...