Első fejezet/2

28 3 8
                                    

⚠️🔞⚠️ Figyelem!!! Felnőtt tartalom, erőszak ⚠️🔞⚠️

Damien

Nagyjából nyolc hónap telt el azóta, hogy Orzes a száműzött törp királlyal összefogott. Ezalatt az idő alatt 160 db gólem készült el. Ők továbbra is szunnyadtak. Damien is átesett némi átalakításon. Egykori barátja szemgolyókat készíttetett neki holdkőből, majd ugyanabból a tömbből egy kristálygömböt saját magának. Ezután egy varázslattal lehetővé tette, hogy a gömbben mindent lásson, amit Damien kristályszemei látnak.

Ezzel a húzással Orzes elérte, hogy semmi esélye ne legyen a gólemnek ellene szövetkezni, hiszen azt a sárkány azonnal megtudná...

Az elmúlt időszakban a főnök jóval kevesebbet beszélt, vagy rötyögött magában. Legtöbbször csak egy szikláról kémlelte a tengert némán és sóhajtozott. Ebből a gólem arra következtetett, hogy lassan elérkezik a cselekvés ideje.

- Damien! – szólította meg a zsarnok, miután a gólem egy méretes kőtömböt a helyére pakolt.

- Tessék, barátom!? – fordult oda hozzá.

- Szeretném, ha visszamennél Eivriosra. Nyolc hónap hosszú idő és az ellenségeim tudnak a létezésedről. Biztos vagyok benne, hogy igyekeztek felkészülni egy újabb támadásra. Tudni akarom, hogy mit találtak ki ellenünk.

Ezúttal semmi zavarodottság nem látszott a gyíkon. Higgadt volt, összeszedett és logikus. „Ezek szerint ezért volt szüksége a szemeimre..."

- Rendben. – válaszolta és azon nyomban elindult a tenger felé.

- A köpenyt vidd magaddal! Igyekezz észrevétlen maradni. További utasításokat a kristálygömbön keresztül kapsz majd.

- Értettem!

A gólem besétált a tengerbe és hagyta, hogy elnyeljék a hullámok. Ahogy legutóbb, most is a víz alatt közlekedett. Számára ez volt a legjobb megoldás. Nem volt szüksége levegőre, a felszín alatt pedig teljesen észrevétlen tudott maradni.

Miközben sétált, volt bőven ideje gondolkozni. Főként Ve'lysen járt az esze. Azon, hogy valószínűleg hiba volt néhány évvel korábban megmentenie és befogadnia, hiszen a férfi elárulta a küldetését. Mindig is tudta, hogy kockázatos maga mellett tartania, hiszen ő egy erdei lény volt korábban. Igaz, hogy emlékek nélkül, de sejtenie kellett volna, hogy ha harcra kerül a sor, a sajátjait fogja választani. Remélte, hogy az iránta érzett hálája erősebb lesz, de tévedett. Ve'lys szövetkezett Serfhatannal. Ez majdnem olyan rossz volt ránézve, mintha Ottharral tette volna... az istennő ráadásul a Napistennel ellentétben, ragaszkodott a gyermekeihez, akiknek elveszítéséhez Damiennek erősen köze volt...

Próbált szembenézni a ténnyel, hogy a kiméra most már az ellensége. Nem csak Orzesnek, hanem neki is. Ha újra találkoznak, ezúttal tényleg végeznie kell vele! Bármennyire győzködte magát, továbbra sem akart neki ártani. „Meg kell tenned Damien... ez sem lehet nehezebb, mint amikor Zathi ivadékát taszítottad a halálba..."


Crematory

Hét és fél hónapja, amikor Zelas a Rorschával történtek után elhagyta, teljesen összetört. Egy darabig reménykedett, hogy szerelme visszatér hozzá, de ez nem történt meg. A kegyelemdöfés az volt, amikor megtudta, a diabolik összeállt a gyógyítóval. Akkor jött rá, hogy azzal, hogy a Hubrys kristályt a kezébe vette, elkergette magától a nőt, akit szeretett.

Megtörve II.- Lángvihar (18+)Onde histórias criam vida. Descubra agora