Harmadik fejezet/3

14 3 8
                                    

Crematory

- Ezt nem fogod elhinni! - törte rá az ajtót Rorscha.

A férfi nem sokkal korábban ért haza és a kanapén fetrengett agyhalott állapotban. Meglepődött testvére kicsattanó jókedvén. Az utóbbi időben nem látta ilyennek.

- Mi történt?

Megköszörülte torkát, mert biztos volt benne, hogy kérdése nem hangzott annyira érdeklődőnek, mint amilyennek szánta. Felállt, hogy készítsen egy kávét, Rorschát pedig kézmozdulat által kínálta hellyel az étkezőasztalnál.

- Gotty meglátogatott! - újságolta bátyja.

- Mi? - fordította felé az arcát felvont szemöldökkel. - Urzor azt mondta, hogy mióta visszatértünk a csatából, nem lehet kiimádkozni az ágyból! - berakott két bögrét a kávégép alá.

- Ezek szerint nem teljesen mondott igazat... végül is lenyúlta a hercegnő trónját...

- Nanana... álljon meg a menet! Urzor nem nyúlt le semmit! Gotty idegösszeroppanást kapott, ő pedig az egyetlen logikus dolgot tette annak érdekében, hogy ne az egész kontinens kerüljön a két őrült uralkodó kezére... ha már egyszer a törpöket sikerült bekebelezniük!

- Persze, hogy neked ezt mondta! Gondolkodj már! Régóta fájt Urzor foga Eryna trónjára, most pedig sikerült is megszereznie. Neked köszönhetően pedig Oschyában is maradt befolyása - magyarázott tovább Rorscha.

- Valóban voltak ambíciói, de biztosíthatlak, hogy amikor Drevilt megkoronázták, egy cseppet sem volt boldog. Bármit is gondolsz, szerette a királynőt!

- A trón nem őt illeti, hanem Gottyt! - jelentette ki testvére.

A kávé lefőtt. Crematory lecsapta az egyik bögrét Rorscha elé, majd előszedett egy doboz tejet és cukrot, amit valamivel nyugodtabban rakott le az asztalra. Ő is leült bátyjával szemben saját italával.

- Nem kellett volna ezeket a dolgokat szóba hoznod előttem! - jelentette ki, amikor elhelyezkedett a székben.

Gyorsan felhajtotta a kávéját, aztán az asztalra dőlt és halántékát kezdte masszírozni.

- Amiről most beszélsz nekem, az alapján Gotty puccsot tervez Urzor ellen! Semmi szükségünk nincsen most erre! Nem tehetem meg, hogy ne beszéljek erről Urzorral!

- Ez most komoly? A testvéred vagyok baszki!

- A testvéred vagyok és Oschya parancsnoka! - villantotta Rorschára tűzben izzó szemeit. - Nem engedhetek meg egy belharcot az Iwrana-erdőben!

- Ha erről szólsz Urzornak, akkor Gotty pillanatokon belül egy cellában végezheti Astrol mellett!

- Tudom, de ha nem szólok és lázadást szít, azzal támadási felületet biztosítok Orzesnek és Angunnak! Háborúban állunk, ez nem egy játék! - emelte fel a hangját.

Válaszul Rorscha bosszús tekintettel dőlt hátra szélében, de nem mondott semmit. Crematory meglepetésére úgy látta, mintha bátyja szemében is megvillant volna valami, amit eddig nem fedezett fel.

- Egyáltalán miért keresett meg téged ezzel? Mit akar pontosan tőled? - folytatta.

- Ezek után azt hiszed, hogy elmondom? - morgott.

- Tudod mit? Mindegy... egy hetet kapsz, hogy lebeszéld a hercegnőt erről az őrültségről, utána én keresem meg, hogy beszéljek vele! Ha nem tud megbékélni ezután sem Urzorral, kénytelen leszek szólni neki!

Megtörve II.- Lángvihar (18+)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora