Második fejezet (Gólemek és robotok)/1

17 3 7
                                    

⚠️🔞⚠️ Figyelem!!! Felnőtt tartalom, erőszak ⚠️🔞⚠️

Lyra

A mágus az ágy szélén ült és nézte, ahogy szerelme szuszog mellette. Az árnyharcossal már majdnem egy éve alkottak egy párt. Amióta Rys nem találkozott Zelas-szal, sokkal nyugodtabb volt. Lyra bármennyire nem szerette volna őket eltiltani egymástól, be kellett ismernie, igaza volt a diaboliknak. A lány valóban nincsen kedvesére jó hatással. Részben ez a felismerés okozta a gyomrában gombóccá formálódó idegességet. Beszélnie kellett párjával, de tudta, hogy az nem fog örülni annak, amit mondani fog neki.

- Jó reggelt, Nyuszifül! – nézett rá nagy, álmos, fekete szemeivel Rys egy nyújtózkodás közepette. – Valami baj van? Gondterheltnek tűnsz.

- Beszélnünk kell! – mondta Lyra.

A fiatal férfi arca komoly lett és felült az ágyon.

- Mondd!

- Van valami, amit még nem meséltem el neked... igazából eddig abban sem voltam biztos, hogy igaz...

Az árnyharcos egyre tanácstalanabb képet vágott. A mágus összeszedte gondolatait és gyorsan kimondta, amit egészen eddig félt elmesélni:

- Az istennőd feladatot adott!

- Hogy mi van!? – nevetett fel párja.

- Most miért nevetsz ki? Azt hiszed, hogy bolond vagyok, igaz?

- Nem, ne haragudj... nem vagy bolond, csak... ezt elég nehéz elképzelnem. Mégis milyen feladatot bízott rád az istennő? – látszott az árnyharcos arcán, hogy még mindig nem hisz neki.

- Azt akarja, hogy menjünk Purescarba a volt barátnőd után és tanulmányozzak egy fickó segítségével valamit, ami Zelasnál van jelenleg...

- Mi? ... - meglepődött és belemerült a gondolataiba. – Neeeem! – jelentette ki végül.

- Még mindig nem hiszel nekem?

- Bármilyen furcsa, elhiszem, ... de nem!

- Nincs más választásunk! Az istennő parancsolta!

- Leszarom! Akkor sem megyek Zelas és az orkotok közelébe! Jobb ez így mindenkinek! duzzogott Rys.

- Nem érted, muszáj mennünk! Az engedelmességem volt a feltétele... - hirtelen elhallgatott.

- Mi van? Minek volt a feltétele? – nézett komoly arccal kedvesére a férfi.

- Engedelmességet fogadtam a Holdistennőnek azért cserébe, hogy felébresztett téged a kómából! – vallotta be. Arcán pedig egy könnycsepp gördült le.

Az árnyharcos szemei kikerekedtek. Leblokkolt. Néhány perc után mérgesen fújtatott egyet és hátradőlt az ágyon.

- Mit bánom én... azt azonban ne várd el, hogy jópofizzak Zelas-szal! Az orkot meg látni sem akarom, mert esküszöm, megagyalom! Akkor is, ha emiatt kivégeznek. – morogta.

- Nem hiszem, hogy kötelező volna velük találkoznod, vagy beszélned. A küldetés rám vonatkozik nem rád! – sóhajtotta valamennyire megkönnyebbülve.

...

A következő pár hétben a fiatal pár a költözést szervezte. Az istennővel kapcsolatos témákat kerülték, Rys igyekezett nem tudomást venni költözésük elvontabb okáról. A lakás kiválasztásánál az árnyharcosnak mindennel baja volt. Túl kicsi, nincsen saját kertje, stb. A mágus azt hitte, hogy csak bosszantani akarja, vagy elodázni az elkerülhetetlent. Végül megvilágosodott. Rys nem csak egy kuckót akart kettőjüknek, hanem egy olyan házat, ahol hamarosan családot is alapíthatnak. Meghatódott és boldog volt, hiszen ő maga is erre vágyott. Végül találtak egy mindkettőjük számára megfelelő házikót a város északi részén.

Megtörve II.- Lángvihar (18+)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora