Korku bir kurt gibi derimi kemirmeye başladığında boş bir çabayla surlara doğru koşan Sam'e yetişmeye çalışıyordum.
Üstelik onun yüzündeki dehşet ifadesi kanımı dondurmaya yetmişti. Ne olduğunu bilmesem de Liam'a bir şey olduğunu anlamıştım çünkü klan halkını bu kadar endişelendiren başka bir şeyin olacağını sanmıyordum.
Keşke onlardaki kurt duyuları bende de olsaydı.
En azından ışığı gören pervane böceği gibi sur kapısına koşuyor olmazdım."Sam!" diye bağırdım büyük demir kapıyı açmaya başlayan adama.
"Ne oldu cevap ver!"
Hızlı soluklarım eşliğinde göğsüm inip kalkarken hemen yanında durarak yüksek duvarlardan destek aldım.
"Yaralandı."
Sam'in kısık tondaki sesi alt dudağımı sertçe ısırmama neden oldu.
"Sakin ol."
"İlk defa yaralandı." dedi kapıyı sonuna kadar açtığında.
"O kadar olaya karıştık o kadar zafer aldık ama hiç yaralanmamıştı. Bu tehlikenin ne denli büyük olduğunu gösteriyor Aiden."
Sağ elimin parmaklarını saçlarıma çıkararak sertçe karıştırmaya başladığımda ne yapabileceğimi düşünmeden edemiyordum.
Omuzlarıma binen yükler çoğaldıkça sırtımda oluşan kamburun acısı da artıyordu.
Liam neden yaralanmıştı?
Elbette benim için gelen karanlık taraf yüzündendi.
Kara cadının yüzü hâlâ gözümün önüne gelip içimi sıkıştırıyordu. Onlara gitmek istemiyordum ama benim yüzümden birilerinin yaralanmasını da istemiyordum.
Omuzlarıma binen yüklerin içine düşen suçluluk balyoz etkisi yaratmıştı ruhumda.
Sıradan geçen günlerimi özlüyordum, ben nefilim olmamın sorumlulukları çığ gibi üstüme düşmüş ve ben o çığın altında can vermek üzereydim.
Düşüncelerimi bıçak gibi kesen şey kapının hemen ardında oluşan hareketlilik oldu.
Yanaklarımın ıslak hissiyatıyla irkildim. Ağlamış mıydım?
Ellerimin tersiyle hızla silerken gördüm onu.
Diego ve Alan, kollarının altına girmiş onu yarı sürüklüyordu. Liam ise ikisinin arasında başı öne düşmüş, bitik hâldeydi.
Siyah tişörtünün omuz kısmı kan olduğunu bildiğim sıvıyla koyulaşmışken havaya dağılan ağır çürük kokusu genzimi tıkıyordu.
"Ibbie nineyi çağır çabuk!"
Diego'nun adeta kükreyen sesiyle Sam koşmaya başladığında ben de onları takip etmeye başladım.
Beş dakika sonra eve geldiğimizde Liam yatağına yatırıldı. Diego hiç beklemeden onun siyah tişörtünü çıkardığında gördüm asıl yarayı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜHÜR (BXB)
WerewolfOna hediye edilen bir kitapta alfa kurdun mühürsüz olarak birini sevdiğine anlam veremeyen Aiden bir sabah uyandığında kendisini o kitabın içinde, mühürsüz alfa ile mühürlenmiş olarak bulursa ne olur? Eşcinsel içerik bulunmaktadır. Rahatsız olacakl...