22. BÖLÜM

1.1K 116 49
                                    


Bebeklerim nasılsınız?

Ben iyi olmaya çalışıyorum buraya uzun bir süre ara vermek zorunda kaldım kusura bakmayın. Kimler hâlâ burada?

Ve şu konuyu da açıklığa kavuşturmak istiyorum bu kurgu omegaverse kurgusu. İçinde şeytan da var kara cadı da var, beyaz cadı da. Elbette wattpadde olan diğer binlerce omegaverse kurgusuyla benzerlik olacak çünkü konu aynı.

Ben beyaz cadıyı da kara cadıyı da ne bileyim diğer fantastik terimleri de kitaptan öğrenmedim bununla ilgili filmler de izledim.

Neden sanki bu konuyu diğer kitaplardan çalmışım gibi yorum yapıyorsunuz?

Ben burada ilk defa yazıyorum evet ama yazmayı sevdiğim için bu kurguyu oluşturdum. İçine elbette sevdiğim kitaplar olsun, filmler olsun birkaç ayrıntı bırakacağım çünkü bu kurgu sevdiğim bir kurgu içinde neden sevdiğim şeylerden olmasın ki?

Mühür izi başka bir kitapla aynı yok bu cadı başka kitapta da geçiyordu yok konu aynı????

Arkadaşlar ne olmasını bekliyorsunuz?

Hiç bilinmeyen terimler hiç duyulmayan fantastik karakterler okumak istiyorsanız burası doğru yer değil. Ve lütfen öyle kitaplar biliyorsanız bana da söyleyin aydınlanayım.

Bu nedir ya?

Ben cevap vermedikçe zaten bok gibi olan moralimi daha da bok ediyorsunuz. Beğenmiyorsanız okumayın zorla mı okutuyorum?

Defalarca diyorum ki ilk kurgum. Ne bekliyorsunuz? Nasıl bir profesyonellik istiyorsunuz anlamadım ki.

Duvarıma yazan bölüm bekleyen bebeklerim olmasa ben yine buraya gelmemeye devam edecektim.

Ben şu köşede bölümleri yazayım gideyim aramız bozulmasın he?

Çalıntı yapmadım konular benzer diye niye hırsız damgası yiyorum anlamadım ki?
Hayır yani çalmış olsam elime ne geçecek para mı kazanacağım? Hayır.

Bana bu açıklamayı yaptıracak kadar niye nefret dolusunuz anlamadım. Neden hiç tanımadığınız birine bu kadar nefret yüklüyorsunuz? Neden bir kitabı okuyup oy vermek yerine en ufak bir açık arıyorsunuz?

Yapmayın lütfen. Bu size zarar verir, ben en fazla uygulamayı siler yorumlara bakmam kafam rahat olur ama siz bu nefretle yine kendinize zarar verirsiniz. Yazık günah değil mi size? Erken yaşlanmayın.

Ben yirmi yedi olacağım gören diyor sen on dokuz musun?

İçimde nefret biriktirmiyorum bu hem bana içten olarak hem de dıştan yarar sağlıyor benden demesi.

Hadi size iyi okumalar.

Ha bir de bana taekook ficleri önerir misiniz?

En alta ben de bir tane okumanızı istediğim bir fic bırakırım belki.


Güneşin son ışıkları üstümüzde dans edip, soğuk havanın esintisi tüylerimi diken diken ederken kalbim kulaklarımda atıyordu.

Dudaklarımda hissettiğim dolgun dudaklar hareket ettikçe dünyam dönüyor, mideme yerleşen arıların uçmasına neden oluyordu.

Titreyen bacaklarım pelte kıvamına gelmişken belime sarınan güçlü kollar olmasa yeri boylayacağımı biliyordum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 21 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MÜHÜR (BXB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin