2.5

11K 674 1.2K
                                    

"Kelepçeyi çıkarmayacak mısın?" Yüzümde kocaman sırıtma olur ve üzerini giyen Yoongi'e baktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Kelepçeyi çıkarmayacak mısın?" Yüzümde kocaman sırıtma olur ve üzerini giyen Yoongi'e baktım. Yoongi dağınık saçları ile pantolonunu altına geçirirken yatağa kelepçeli olan elini çekiştirdim. Çırılçıplak olan bedenim yataktan yorgun bir şekilde yayılırken sarhoş gözlerle Yoongi'e bakmaya devam ediyordum. Hâla sevişmek istiyordum onunla. Sabaha kadar.

"Öyle masum masum bakma sevişmeyeceğiz." Yoongi ayağa kalkıp pantolunun kemerini takmaya başlar. Dudaklarım hafif büzüldü ve kafamı tekrar yastığa gömdüm. Vücudum hala ter içindeydi. Bilmiyorum ama sevişmemiz çok kısa sürmüştü. Her an Hoseok Hyung gelebilirdi belki de o yüzden kısa bitirmek istemiştir.

"Ama Hyung çok kısa sürdü."

Yoongi sweetini üzerine geçirirken dişini alt dudağına bastırdı ve son kez kelepçeli ellerim ile vücudumu süzdü. Onun için de yeterli olmadığını biliyordum ama riske girmek istemiyordu. Yoksa ikimizde kampüsten kovulurduk.

"Biliyorum bebeğim ama saat geç oldu ve kampüs başkanı birazdan tüm odaları dolanıp imza alacak."

Yorgun gözlerimi kapayıp açtım ve kafam ile onayladım. Yoongi yavaşça üzerime çıktı dudaklarını boynuma bastırarak öpmeye başladı. Kafamı hafif geri atarak diğer elim ile ensesini kavradım fakat Yoongi bunun daha fazla ileri gideceğini bildiği için istemeyerek benden ayrıldı. Kelepçeli elimi çözerek kelepçeyi cebine attı ve dudaklarıma uzun bir öpücük kondurdu. "Şimdi gitmeliyim."

İstemeizce büzülen dudaklarım ile yataktan doğruldum. Yoongi eşyalarını toplayarak bana gülümsedi ve kapıya doğru ilerledi. Yavaşça ayağa kalkarak peşinden ilerledim. Kapıya yaslanarak Yoongi'e bakındım. "Peki imza attıktan sonra ne yapacaksın?"

Yoongi dağınık saçlarını düzelterek hafif esner. "Uykum var uyurum biraz. Bu sefer dışarı çıkamam çok yorgunum."

Gülümsedim ve Yoongi'nin kapşonunun ipi ile oynamaya başladım. "Bir gün dışarı çıkarken yakanacaksın Hyung. Bak ben hiç dışarı çıkmıyorum çünkü yasak."

Yoongi sırıtarak elini çarşafın arasına koyarak çıplak kalçamı okşadı."Yasaklar çiğnenmek için var bebeğim. Tıpkı seninle sevişmemiz gibi."

Utanarak kafamı eğdim ve kıkırdadım. "Tek bir kuralı senin için bozdum o halde Hyungum."

Yoongi dişini alt dudağına bastırır ve beni kendine çekerek sarıldı. Çok uzun sürmeden ayrıldı ve alnıma öpücük kondurdu."Görüşürüz bebeğim." Yoongi Hyung son kez bana bakındı ve bedeni koridorda kayboldu. Kapıyı kapatarak üzerimi giyinmek için yerde ceset gibi yatan kıyafetlerimi aldım. Yoongi Hyungun parfümü üzerime sinmişti. Kokusunu net bir şekilde alıyordum.

asmr ㄨ yoonmin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin