1.4

16.6K 1K 1.2K
                                    

''Ah lanet olası kamera!''  Elimdeki telefonu masaya sabitlemeye çalışırken bir yandan da her zaman ki gibi uğraştığım ışığı düzenlemeye çalışıyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

''Ah lanet olası kamera!'' Elimdeki telefonu masaya sabitlemeye çalışırken bir yandan da her zaman ki gibi uğraştığım ışığı düzenlemeye çalışıyordum. Oldukça zaman kaybetmiştim ve yarım saat sonra video yüklenmiş olması gerekiyordu. Sinirle kamerayı yerine oturttuğumda iki ışığı yana doğru tutarak derin bir nefes aldım. Sanırım her şey hazırdı fakat tek eksik olan şey öpüşeceğim kişiydi. Jungkook yoktu ve onun yokluğunda mecburen yemek asmr videoları çekiyordum.

Yüzüm yine üzüntü içine kapılmıştı. Geriye doğru bedenimi attım ve masanın üzerindeki yemek dolusu tabağı kucağıma aldım. Mikrofonun çalıştığından emin olarak bir kaç ses kaydı yaparak netleştirdim. Çalışıyordu. Derin bir iç çektim ve kameraya yaklaşarak sarı saçlarımı düzelttim. Videoyu boşuna çektiğimi biliyordum ama video atmasam da Youtube paramı vermeyecekti.

Dilimi dudağımda bir süre gezdirerek derin bir iç çektim. Parmağımı kameranın butonunu getirerek videoyu saniye alarak başlattım. Üç saniye dolduğunda somurtan yüzümü gülümseterek elimi salladım. "Merhaba arkadaşlar." Mikrofon şimdilik kapalıydı sadece giriş konuşması yapacaktım.

"Bugün de yemek asmr videosu çekmeye karar verdim. Bir süre Jungkook ile kiss asmr videosu çekmeyeceğiz."

Onlara gerçekleri söyleyemiyordum. Söylesem beni abonelikten çıkarmaları bir saniyelerini almazdı. Gülümsedim ve hızlıca ayağa kalkarak masayı kameraya doğru yaklaştırdım. Yemek dolusu tabağı masaya koyarak derin bir nefes aldım.

"Sanırım olmadı Ahh!" Sinirle ayağa kalktım ve videoyu durdurarak tekrar yeni bir kayıta başladım.

Üç saniye hemen dolunca yüzüme tekrar sahte bir gülücük yaydım ve aynı şekilde izleyicilerini selamladım.

"Masada gördüğünüz bu kocaman dolu tabağı yiyeceğim. Şimdiden iştahlandım." Elimi karnıma koyarak okşarken dilimi dudaklarımda gezdirdim.

Rahat bir nefes verdim ve mikrofonun sesini açarak dudaklarımı yaklaştırdım. Dilimi tekrar alt dudağımda gezdirdim ve küçük bir sırıtış ekledim. "A-s-m-r" Bunu en çok Jungkook yapardı ve bu yüzden onu tekrar özlediğimi hatırlamıştım.

Masadaki çubukları elime alarak gözlerimi sıkıca yumdum. Bu tabaktaki hepsini yiyeceğimi sanmıyordum. Neden bu kadar çok yapmıştım ki? Sanırım bu akşam tuvaletten çıkamayacaktım. Buna gülmemek için kendimi zor tutarken atık başlamam gerektiğini fark ettim.

Hızlı bir şekilde çubuklarıma noodleyi dolayarak ağzıma ittim. Bu iğrenç bir görüntüydü. Tanrım bunu nasıl yapıyorlar? Kendilerini rezil etmekten başka birşey yapmıyorlar ve sanırım bende şuan kendimi rezil ediyordum

asmr ㄨ yoonmin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin