"Ağlama sevgilim bak bende üzülüyorum." Yoongi sıcak elleri ile sıcak gözyaşlarımı silerken biraz endişeli bir sesle konuşmuştu. Elimde değildi işte. O kadar emek verdiğim kanalımı bırakmak istemiyordum. Omuzlarımı silktim ve tekrar gözyaşlarımı dökerek kafamı Yoongi'nin göğsüne yasladım.
Elleri ile saçlarımı okşarken dudakları ile saçlarımı öptü ve yanağını kafama koydu. "Bebeğim en azından ilişkimize izin verdiler değil mi? Hiç izin vermeyebilirdi bile."
Bunun üzerine daha çok ağlamaya başladım. Ama bu sefer ki mutluluktan. Asla ailemin Yoongi'yi kabul etmeyeceklerini sanıyordum ama hiç itiraz etmeden kabul etmişlerdi. Sadede Yoongi kendini tanıtması bile yetmişti onlar için. Çok saygılı davranmıştı sevgilim. Aileme Yoongi'yi tanıştığım gün aklıma geldikçe yüzümden hep belirsiz bir sırıtma oluyordu. Evet hoşuma gidiyordu. Hemde çok. Ama kanalıma hiç bir şekilde izin vermemişlerdi. Hâla aynı kafadalardı. Benim başaralı bir öğrenci olmam. Bir mezun olursam ve mesleğimi elime alırsam istediğini yapmalarımı söylediler. Eh o zamana kadar yaşım çoktan geçmiş olurdu ve ayrıca şu anki yaşım tam buna uygundu.
"Hadi ama Jimin." Yavaşça kafamı göğsünden kaldırarak gözlerinin içine baktım. Yoongi kanalın kapanmasına pek üzülmüyordu. Sadece ailemin onu kabul etme mutluğu vardı yüzünde ve elbette beni de mutlu etmişti. Yapacağım başka bir şey yoktu. Yine eski bir Jimin'e bürünüp ders çalışmaya devam edecektim. Ayrıca ders notlarım da yavaş yavaş düşüyordu ve sınıf tekrarı yapmak istemiyordum.
''Evet hazır mısın?''
Dudaklarımı hafif büzdüm ve yüzüne bakındım. ''Hazır değilim.''
Yoongi saçlarımı okşarken gülümsedi ve dudağımın kenarına küçük bir öpücük kondurdu. Utanarak kafamı eğdim ve gülümsedim. "Jimin, sevgilim..." Çenemden tutup yukarı kaldırdı ve gözlerimin içine bakındı. "İstersen son bir video atalım. Veda videosu gibi birşey olsun."
Cazip bir fikirdi ama yine de kanalım için bir veda videosu çekmek yine beni hüzüne bağlamıştı. Dudaklarım tekrar büzüldü ve kafam ile onayladım. En azından takipçilerimin bir haberi olurdu. Arkamızdan sövebilirlerdi.
Hızlıca ayağa kalkarak gözyaşlarımı sildim. "Tamam Hyung hemen hazırlanayım ben." Yoongi elimi bırakarak kafasıyla onayladı. Hızlıca odama gidip yüzüme bir kaç makyaj yaptım. Eh tabi o kadar abartacak kadar değil. Yüzüme hafif bir pudra ve dudaklarıma biraz parlatıcı. Anladığım gözlerimden belli oluyordu fakat umrumda değildi. Zaten kazanalım kapanacaktı. Saçlarımı ufaktan bir tarayarak şekil verdim ve işte şimdi hazırladım.
Koşarak kameranın yanına geldim. Işığı ile efekti ayarlayarak kaydı başlatmadan önce Yoongi'e hazır olduğunu parmağım ile belirttim. Yoongi boğazını temizleyerek saçlarını düzeltti ve koltuğun yanına hemen oturdu. Gülümseyerek kaydı başlattım ve hemen yanına oturdum. Yoongi bana endişelenmemem için cesaret verirken içten bir nefes aldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
asmr ㄨ yoonmin ✓
Fanficparkjim: Hyung dudakların hoşuma gitti de acaba videom için benimle Kiss asmr yapar mısın? Başlangıç: 06.12.2021 Bitiş: 26.02.2023